مگویان

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال گفت: منصوریان کاری با من کرد که فوتبالم را تحت تاثیر قرار داد اما به او می‌گویم اگر روزی به فوتبال برگشت کاری را که با من کرد با دیگر بازیکنان انجام ندهد.

به گزارش مشرق، هرائر مگویان مدافع سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص جدایی‌اش از این تیم اظهارداشت: من یکسال دیگر با استقلال قرارداد داشتم و ابتدای فصل هم مدتی در تمرینات شرکت کردم و در حالیکه هر روز به من می‌گفتند بازیکن بین‌المللی اما به یکباره متوجه شدم که نامم در فهرست سرمربی تیم نیست.

 

وی افزود: ۳ روز مانده به پایان نقل و انتقالات در حالیکه نیمی از تیم‌های ایران من را می‌خواستند اعلام کردند که من در فهرست منصوریان نیستم، مدیران باشگاه استقلال گفتند منصوریان نامه عدم نیاز تو را زده و در آن شرایط که کلی از پیشنهادات را به خاطر قراردادم از دست داده بودم مجبور شدم زیر بار حرف آقای منصوریان بروم و بیرون از گود بنشینم.

مدافع ارمنی و پیشین استقلال گفت: در این مدت سختی‌های زیادی کشیدم و تیم ملی ارمنستان را هم از دست دادم، جالب است منصوریان مدعی بود با مدیر برنامه‌های من دوست صمیمی است اما در مورد نخواستن من کلامی با او حرف نزد. این را هم بگویم که از تمام مربیانی که در لیگ ایران با من تماس گرفته و اعتقاد به من داشتند تشکر می‌کنم.

وی در خصوص اینکه منصوریان از او به عنوان بازیکن بین‌المللی یاد می‌کرد، گفت: یک ماه قبل از پایان لیگ به سرمربی تیم گفتم اگر مرا نمی‌خواهی اجازه بده بروم در مورد طلبم توافق می‌کنیم و من دوستانه از تیم جدا می‌شوم چون در پست تخصصی‌ام بازی نمی‌کنم و این به من آسیب می‌زند اما منصوریان گفت بازیکنی که در ۴ پست بازی می‌کند بین‌المللی است و نباید از تیم جدا شود. من فقط روی صحبتم با منصوریان این است که اگر باز هم به فوتبال برگشتی کاری که با من کردی با دیگران نکن، اتفاقاً اگر یک بازیکن ببیند سرمربی صادقانه به او می‌گوید که نیازی به سبک بازی‌اش ندارد خوشحال هم می‌شود.

مگویان در خصوص اینکه چرا در بازی با العین مجبور شد یک خط جلوتر بیاید، گفت: من با باشگاه قرارداد بسته‌ام که برایشان بازی کنم چندین بار به مدیر برنامه‌ام گفتم که منصوریان من را در پست غیر تخصصی بازی می‌دهد و من نمی‌خواهم بازی کنم اما مدیر برنامه‌ام من را توجیه کرد و گفت چون تو توانایی‌اش را داری سرمربی از تو در پست‌های دیگر استفاده می‌کند، من بر خلاف میل باطنیم در پست هافبک دفاعی بازی کردم که متأسفانه در آن مسابقه آن اتفاقات رخ داد. من ۳ سال خوب در استقلال داشتم و همه می‌دانند که برای گرفتن پول به ایران امده بودم که زندگی خانواده‌ام را تامین کنم، می‌توانستم مثل خیلی از بازیکنان خارجی وقتی پول نمی‌گرفتم بازی نکنم اما هیچوقت چنین اجازه‌ای به خودم ندادم و شما در این ۳ سال مصاحبه‌ای از من علیه مسئولان باشگاه استقلال ندیدید.

وی در خصوص اینکه سرانجام چه اتفاقی افتاد که از استقلال جدا شد، گفت: من ۲۰ روز پیش برای جدایی از استقلال به توافق رسیدم و الان بازیکن آزاد هستم اما پیشنهاداتی از ارمنستان، روسیه و قزاقستان دارم. می‌دانم که تنها ۱۰ بازی دیگر تا پایان لیگ ایران باقی مانده و شاید به خاطر همین فرصت کم نشود که به فوتبال ایران بیایم اما واقعاً فوتبال ایران را دوست دارم و امیدوار هستم دوباره بتوانم در لیگ ایران به میدان بیایم. جا دارد از افتخاری نیز تشکر کنم چون او از من حمایت می کرد و می‌گفت تو بازیکن تحت قرارداد باشگاه هستی و تا روز آخر منتظر بود تا منصوریان تکلیف من را روشن کند اما در نهایت آن آقا رفتاری را کرد که فوتبال من را تحت تاثیر قرار داد.

مگویان در پایان گفت‌وگو با فارس گفت: می‌دانم که هواداران استقلال در این یکی دو سال اخیر خیلی اذیت شدند و لیاقت آنها بسیار زیاد است، من روزهای تلخ و شیرین زیادی در استقلال داشتم و آرزو می‌کنم تماشاگران استقلال روزهای خوبی را در پیش داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس