کد خبر 824686
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
استقلال

باشگاه استقلال در ماجرای مهاجم پیشین پرسپولیس عقب نشینی کرد.

به گزارش مشرق، پس از اظهارات مهدی طارمی در برنامه نود، پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال در سایت این باشگاه اعلام کرد که فدراسیون باید به پرونده طارمی و باشگاه پرسپولیس ورود کند. هنوز چند ساعت از صحبت‌های معاون ورزشی باشگاه استقلال نگذشته بود که در اقدامی عجیب این مصاحبه از سایت باشگاه و کانال‌های رسمی حذف شد. ظاهرا هواداران استقلال از طریق صفحات مجازی از توفیقی خواسته بودند که در قضیه طارمی ورود کرده و خواهان گرفتن حق استقلال باشند. معاون ورزشی باشگاه هم این کار را انجام داده و از فدراسیون خواست با متخلفان برخورد کند. اینکه چرا به یک‌باره صحبت‌های توفیقی از سایت باشگاه برداشته شد، هنوز مشخص نیست.

سایت باشگاه استقلال ساعت 20:20 سه شنبه 3 بهمن این خبر را در خروجی سایت خود قرار داده بود!

از طرفی، از مسئولان استقلال هم کسی قصد ندارد به پرونده طارمی ورود کند، چرا که از هیئت مدیره گرفته تا رضا افتخاری مدیرعامل استقلال تصمیم گرفته‌اند اظهارنظر خاصی نداشته باشند.

با حسن زمانی عضو هیئت مدیره استقلال که در مجلس شورای اسلامی هم حضور دارد، در این رابطه تماس گرفته شد که زمانی اعلام کرد قصد ندارد به این پرونده شخصا وارد شود. این مسئله نشان می‌دهد که رفتار مدیران استقلال از شب گذشته تغییر کرده و فعلا قصد ندارند اقدامی انجام دهند. اینکه چرا این رویه پیش گرفته شده، هنوز مشخص نیست.

سایت باشگاه استقلال خبر درخواست پندار توفیقی از فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به تخلفات مهدی طارمی را از خروجی خود حذف کرد. ساعت تاریخ انتشار خبر گفتگوی افتخاری (ساعت 20:15 امشب!) هم در نوع خود جالب است!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • qader DE ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    4 14
    خوب معلومه دیگه چون حق تراکتور ضایع شده و تراکتور باید قهرمان میشد نه استقلال. اگه به قانون عمل بشه تراکتور قهرمان میشه بخاطر همین قراره همه سکوت کنن
    • نصیر IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      10 4
      خود استقلال سال قبلترش به خاطر تخلف در پرونده پترویج توسط فیفا یک پنجره محروم شده بود خود تراکتورسازی هم به خاطر تخلف و جعل قرار داد 3 بازیکن تا همین چند روز پیش دو پنجره محروم شده بود اگر از اونها امتیازی کم شد از پرسپولیس هم میشد!!!
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    4 3
    مگه بخاطر یک تخلف چندبار باید محکوم بشن!!؟
    • امیر IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      4 3
      اون محرومیت فیفا بود چه ربطی به داخل داره؟؟ میشه بگی فدراسیون چه محرومیتی و محکومیتی برای پرسپولیس و طارمی در نظر گرفته؟؟
  • امیر IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    7 0
    دلیل عقب نشینی استقلال اینه که رییس هر دو باشگاه یک نفر و یک وزارتخونه
  • محمد IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    3 3
    به استقلالیها بگویید:اینقدر زور نزنید،اینهمه فشار به فیفا آوردند و مدارک از ایران بر علیه پرسپولیس فرستادند که وکیل سوییسی استعفا کرد.آبروی ایران را هم بردید.بدانید روزی هم عروسی به کوچه ما میاید.بد جور باب کردید.
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    4 2
    تراکتور خودش باید با اون طه تا بازیکن غیرقانونی اش سقوط کنه دسته یک حالا مدعی شده؟؟؟ اگر راست میگن باید به پرونده اونها هم رسیدگی بشه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس