کد خبر 824526
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۰
دادگاه

پرونده پسری نوجوان که متهم است با همدستی دوست خود پدر و مادرش را به خاطر فرار از نصیحت‌ها به قتل رسانده‌ به زودی محاکمه می‌شود.

به گزارش مشرق، این پروند هولناک عصر روز ۱۲ شهریورماه سال گذشته در پلیس پردیس به جریان افتاد. آن روز محمد، که پسری ۱۶‌ساله بود با امدادگران تماس گرفت و از گازگرفتگی ‌پدر و مادرش خبر داد. لحظاتی بعد امدادگران در محل حاضر شده و بعد از معاینه اولیه اعلام کردند که زن و مرد میانسال جانشان را از دست داده‌اند.

وقتی از محمد در این باره تحقیق شد، گفت: لحظاتی قبل وقتی وارد خانه شدم بوی گاز همه جا را گرفته بود. بعد متوجه شدم که پدر و مادرم دچار گاز گرفتگی شده‌اند به خاطر همین با امدادگران اورژانس و آتش‌نشانی تماس گرفتم. 

در شاخه دیگری از تحقیقات معلوم شد که حادثه گازگرفتگی به صورت عمدی و بریدن شیلنگ گاز ایجاد شده است. با انتقال اجساد به پزشکی قانونی مشخص شد که زوج میانسال بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن به کام مرگ رفته‌اند، بنابراین پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل شد.  در اولین گام محمد که در سال سوم دبیرستان تحصیل می‌کرد به عنوان مظنون اصلی بازداشت شد. او در اولین تحقیقات به قتل پدر و مادرش با همدستی همکلاسی ۱۶‌ساله‌اش مهدی اعتراف کرد. 

محمد در شرح ماجرا گفت: مدتی قبل بود که مهدی را که از همکلاسی‌هایم بود به عنوان دوست صمیمی‌ام انتخاب کردم. وقتی پدر و مادرم در این باره تحقیق کردند، فهمیدند که مهدی سیگار می‌کشد و گاهی هم به قهوه‌خانه می‌رود و قلیان می‌کشد. همین موضوع سبب شد تا خانواده‌ام از من بخواهند رابطه‌ام را با مهدی ‌قطع کنم.

البته مهدی مشکل دیگری هم داشت و آن اینکه مدام با پدر و مادرش دعوا داشت. او خیلی وقت‌ها از پدرش کتک می‌خورد و در این باره با من درد و دل می‌کرد. با این وجود من ترجیح دادم به جای گوش دادن به حرف پدر و مادرم دوستی‌ام را با مهدی ادامه بدهم. یک روز که به خانه مهدی رفته بودم مادرم با خانه آنها تماس گرفت و به مادر مهدی گفت که اگر مهدی به دوستی‌اش با من ادامه بدهد علیه آنها شکایت می‌کند.

این موضوع سبب شد تا مهدی کینه مادرم را به دل بگیرد. وقتی در این باره با هم مشورت کردیم او به من پیشنهاد قتل پدر و مادرم را مطرح کرد که قبول کردم.  متهم ادامه داد: مطابق نقشه به عطاری رفتم و مقداری قرص برنج تهیه کردم و آن را در خورشت غذا ریختم.

آن روز برای خودم و خواهر کوچکم ساندویچ خریدم و فقط پدر و مادرم از آن غذا خوردند، اما دچار مسمومیت نشدند. من ماجرا را به مهدی گفتم اما او من را تحریک کرد تا نقشه را به صورت دیگری اجرا کنیم.

این بار به جای قرص برنج مقداری قرص خواب‌آور تهیه کردیم. آن روز که مهدی به خانه ما آمد، پدرم همراه خواهر کوچکم از خانه بیرون رفته بود. قرص را داخل آب میوه ریختیم و به مادرم خوراندم.

مادرم بعد از خوردن آب میوه مسموم، بی‌هوش شد. بعد از آن بود که او را با شال خفه کردیم و جسدش را به طبقه بالا منتقل کردیم.

ساعتی بعد که پدرم به خانه برگشت سراغ مادرم را گرفت که گفتم در طبقه بالا خواب است. بعد پدرم را به همان شیوه مسموم کردم. وقتی که به خواب رفت او را هم در خواب خفه کردیم. صبح روز بعد همراه مهدی و خواهر کوچکم به تفریح رفتیم.

چند ساعتی را اطراف شهر گشت زدیم و زمانی که به خانه برگشتیم سناریوی گاز گرفتگی پدر و مادرم را سر هم کردم.  بعد از اعتراف هولناک محمد بود که مهدی هم بازداشت شد و به همدستی در قتل اعتراف کرد.

او گفت که محمد خودش طراح سناریو بوده و او در اجرای آن به او کمک کرده است. مهدی گفت: بعد از دومین قتل و زمانی که قصد ترک خانه را داشتیم من شیلنگ گاز را بریدم تا حادثه گازگرفتگی عنوان شود که دستمان رو شد. 

با کامل شدن تحقیقات دو متهم صحنه جرم را بازسازی کردند و بازپرس، محمد را به اتهام مباشرت در قتل مادرش و معاونت در قتل پدرش مجرم شناخت.

مهدی هم به اتهام مباشرت در قتل پدر محمد و معاونت در قتل مادر او مجرم شناخت  و کیفرخواست علیه آنها صادر شد. دو متهم به زودی در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه خواهند شد. 

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    88 9
    با جوانان این مملکت چه کردیم ما؟؟
    • US ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      34 13
      اینها نتیجه اون دموکراسی و لیبرالیسم، آزادی ماهواره، عدم تنبه کودک،... ابداع واژه کودک آزاری، و کودکان کار ،.... دادن حریم خصوصی به کوکان و نوجوانان.... که خیلیها علمداریش رو میکردن. یادمه سال سوم دبیرستان بودم، پدر یکی از دوستان در صانحه رانندگی مرحوم شد. این جوان 17 ساله شد برادر و پدر چند تا برادر و خواهر کوچکتر ازخودش، همه رو فرستاد دانشگاه، همه رو زن داد، و شوهر داد. چون اون زمانها تربیت و احترام اصیل بود. تربیتی که بر اساس فرویدیسم، داروینیسم و سایر کتب مبتذل علوم انسانی (شما بخوان حیوانی ) و روانشناسی (شما بخوان روانی ) غربی بنا بشه آخرش همینه. تازه قبلتر از ما بودن کسانی که از 10 سالگی و پایینتر میشدن نان آور خونه، عصای دست مادر بیوه، یا پدر علیل و بیمار و امید برادر و خواهرهای کوچکترش..
    • ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      14 0
      یا روانی بوده اند یا تحت تاثیر فیلمهای خشن اینترنتی
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      9 0
      هر کسی نفس اماره دارد و قوی ترین نفس در میان نفس های 7 گانه روح انسان
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    50 24
    تف تف تف تف شرف و اخلاق و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی
    • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      17 7
      نسناس
    • محسن IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      28 16
      آخه چه ربطی به اخلاق و فرهنگ اسلامی ایرانی داره؟؟؟؟؟ والا خوبه ادم قبل از حرف زدن یه کم فک کنه!
    • کاوه IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      34 11
      تف دهانت را نگهدار که دهانت خشک نشود. اتفاقا" این از موارد فرهنگ غربی و وارداتی ماهواره و مشابه آن است. کجا دیده اید که یه بچه مسلمان واقعی پدر و مادر خود را بکشد؟ بچه مسلمان به اصول پایبند است. برو عمو پدر مملکت رو شما غربگراهای بی اصول درآوردید.
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      20 6
      یابو الفی,اسلام میگه پدرو مادرت رو بکش.....!!! یا میگه حق نداری حتی به پدر ومادرت اف بگی وناراحتشون کنی! چه برسه که تو روشون وایسی .
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    33 4
    واااای این بچه انسان بوده یاشیطان؟
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    29 8
    بیشتر داستان تخیلیه تا واقعیت! یه پسر 16ساله که بزرگترین جرم عمرش سیگار کشیدنه چطور به این راحتی پدر و مادرش رو میکشه و با خواهر کوچیکش میره گردش؟
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    20 13
    تخمش حرام بوده ؟؟؟
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    16 14
    حروم زادگی تا این حد....!!!!!!
  • ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    14 3
    همین حرکت قبلا توسط دختر دانشجوی رشته حقوق انجام شده بود مربوط به شهر قم هست پروندش در دادگاه ما رسیدگی شد
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      13 0
      ببین این دیگه چه آدمیه!!!
    • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      15 5
      متاسفانه جوونامونو بر اساس احکام ومنش اسلامی تربیت نکردیم وبر اساس منافع وحرص و پولپرستی وجاه طلبی؛اونم از هر راهی تربیت شدند.....!!!
    • IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      19 9
      شبکه های اجتماعی وماهواره؛دائم دارند سمپاشی میکنند؛از خشونت ,بیرحمی,وحشیگری,یاغی گری,خودپرستی و...... پیامرسان های ایرانی رو انتخاب کنید.
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      1 7
      شما هم مگه دادگاه دارید؟
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    28 19
    این ماهواره و تلگرام چی به روز جوانانمان آورده فقط خدا میداند بی شک مسئولین امر در تک تک این اتفاقات شریک و مقصرند.
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    16 1
    اون بنده خداها واقعا والدینش بودن؟
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    2 0
    این بیشرف نمک نشناس تف تف تف.
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    4 2
    عاقبت بی بند و باری زنان و رابطه نامشروع اینچنین حرام زادگانی هستند .
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    8 0
    کسی که پدرش رو بکشه به زودی خودش میمیره حتی اگه اعدامش نکنن این یه سنت الهیه
  • ES ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    12 2
    امیرحسین چطور به اون راحتی ستایش رو کشت...این بچه ها هم همینطور...تا آسیب شناسی و مصاحبه تخصصی فنی نشه با این دوتا جوان نمیشه تحلیل درستی داد.... فقط میگم وضعیت اعتقادی و اخلاقی برخی از خانواده ها به طرز وحشتناکی در مرحله نابودی قرار داره....همین.
  • IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
    0 0
    اینها همه از عواقب لقمه حرام آوردن سر سفره زن و بچه است که شدیدا در این مملکت باب شده ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس