توفیقی

معاون ورزشی باشگاه استقلال خواستار رسیدگی به تخلفات احتمالی صورت گرفته از سوی مهاجم و رقیب آبی‌های پایتخت شد.

به گزارش مشرق، توفیقی در همین رابطه گفت: در برنامه نود این هفته، مطالب قابل توجهی عنوان شد. مهاجم سابق رقیب به طور واضح به مسائلی اشاره کرد که پیش از این هم مطرح شد اما حالا رسمی شده است. این موضوع، اتفاق خوبی نیست و به چهره فوتبال ایران لطمه می زند. جدا از اینکه چنین صحبت هایی چه تبعاتی می تواند برای فوتبال ما داشته باشد، از فدراسیون فوتبال می‌خواهیم به طور جدی و دقیق به بررسی این مساله پرداخته و نتایج را به اطلاع مردم ایران برساند زیرا همه ما می‌دانیم اخلاقیات و رعایت روح فوتبال، بسیار ارزشمند و با اهمیت است.

او افزود: از سویی چنانچه تخلف آشکاری صورت گرفته باشد که افشاگری‌های برنامه نود و اعترافات مهاجم سابق رقیب دلالت بر این مهم دارد، از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال انتظار می رود کلیه جرایم مندرج در آیین نامه‌های مصوب را در خصوص متخلفین و باشگاه مربوطه اعمال و اطلاع رسانی نماید.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    2 3
    احسنت ..طبق قانون بايد تمام بازي هايي كه طارمي بازي كرده سه بر صفر بشه ..در قوانين كميته انضباطي فيفا هم اومده ماده 74 بند چهارم كه كاملا با اطلاع مدير عامل و فوتباليست اين اتفاق افتاده بنابرابن بايد استقلال فقط به فيفا شكايت كنه كميته انضباطي داخلي و فدراسيون و سازمان ليگ بر عليه پرسپوليس هيچ كاري نميكنند چون وزارت هم پشتشونه ..بايد فقط با فيفا مكاتبه بشه
    • رضا IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      0 0
      چقدر ما استقلالیها بد بخت شدیم که از یه طرف میریم بازیکنی با میانگین یک گل در ده بازی میاریم و از اونطرف بجای تمرکز رو تیم خودمون دنبال این هستیم از رقیم ما امتیاز کم شه تا تو جدول بهش برسیم چه مدیرهای بالیاقتی داریم ما!!!!!
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    2 1
    مثل اینکه یادش رفته رییس کمیته انضباطی خود برانکارده
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    4 2
    به شما ربطی نداره . سرت به کار خودت باش
  • ناصر IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    4 2
    مرتیکه شما که سال گذشته سر قضیه خرید جباروف و محرومیت فیفا با کمک فدراسیون فوتبال و تغییر تاریخ آی تی سی ها موفق شدید محرومیت فیفا رو دور بزنید...اینجا که خود فیفا پرسپولیس رو محروم شد شما دیگه کی هستی؟؟
    • IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
      2 0
      پرسپولیس توسط فیفا محروم شد ولی براساس ماده ۷۴ بند ۳ بود اما الان چون همه دروغ گفتند و باشگاه در جریان پرونده سازی بوده مشمول ماده ۷۴ بند ۴ میشه یعنی تمام بازیهایی که این بازیکن بازی کرده سه بر صفر به نفع حریف جام گرفته و سهمیه آسیا هم به تیم بعدی واگذار خواهد شد ..البته اگر این کار رو خود فدراسیون وکمیته انضباطی ایران بکنه برای وجاهت فوتبال ایران بهتره قبل از اینکه نامه به فیفا برسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس