کد خبر 823967
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
سامان قدوس

ستاره تیم ملی و اوسترشوندس بر خلاف پیش بینی ها زمستان آرامی را سپری می کند.

به گزارش مشرق، سامان قدوس ستاره تیم اوسترشوندس سوئد بعد از درخشش در این تیم با پیشنهاد تیم های ملی ایران  و سوئد رو به رو شد و در نهایت ترجیح داد تا پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کند.


این بازیکن که با پیراهن تیم سوئدی فصل درخشانی را در لیگ این کشور و لیگ اروپا سپری کرده بود، از جمله بازیکنانی است که شایعات زیادی پیرامون انتقال احتمالی او در زمستان به گوش می رسید. با توجه به پایان فصل لیگ سوئد در زمستان، به نظر می رسید باشگاه اوسترشوندس نیز مخالفت جدی با جدایی این بازیکن نداشته باشد و قدوس احتمالا به یکی از پیشنهادهای خود جواب مثبت بدهد اما در فاصله یک هفته تا پایان پنجره نقل و انتقالات زمستانی شاهد آن هستیم که ستاره تیم ملی همچنان در لیگ سوئد باقی مانده و هیچکدام از پیشنهادها برای این بازیکن نهایی و حتی جدی نیز نشده است.


اوسترشوندس در مرحله بعدی لیگ اروپا باید به مصاف آرسنال انگلستان برود و به نظر می رسد با توجه به اینکه هیچ شایعه ای پیرامون قدوس شنیده نمی شود، این بازیکن برای ادامه ماجراجویی و تا پایان جام جهانی در لیگ سوئد باقی خواهد ماند و با توجه به حضور در جام جهانی بعد از این تورنمنت مهم و در نیم فصل لیگ سوئد راهی دیگر تیم ها خواهد شد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس