فیلم/ آغاز رزمایش رسول الله (ص) در سواحل مکران

در روز اول رزمایش محمد رسول‌الله(ص)۵، نیروی زمینی ارتش برای کمک و مشارکت به نیروی دریایی برای دفاع از ساحل و ممانعت از نفوذ ذشمن به انجام پدافند قاطع و بکارگیری راکت فجر 5 و موشک نازعات کرد.

به گزارش مشرق، دریادار سیدمحمود موسوی سخنگوی رزمایش محمد رسول‌الله(ص)۵ در ابتدای روز اول رزمایش اظهار داشت: امروز شاهد عملکرد یگان‌های شناوری سطحی، زیرسطحی و پروازی در صحنه دریا برای رصد فعالیت، شناسایی و رهگیری و در نهایت انهدام یگان‌های دشمن برای جلوگیری از نزدیک شدن آنها به آب‌های کشور بودیم.

وی تاکید کرد: پس از آن شاهد عملکرد یگان‌های مدافع نوار ساحلی اعم از تکاور وعملیات ویژه با شناورهای هجومی برای انهدام یگان‌های نفوذی بودیم.

سخنگوی رزمایش محمد رسول‌الله 5(ص) تصریح کرد: در نهایت نیروی زمینی ارتش برای کمک و مشارکت به نیروی دریایی برای دفاع از ساحل و ممانعت از نفوذ ذشمن به عمق کشور با بهره‌گیری از سازمان رزم خود وارد عمل شد و با دفاع ساحلی و ایجاد موانع و کمین و انجام پدافند قاطع در مقابل نیروهای دشمن و بکارگیری راکت فجر 5 و موشک نازعات در کنار پشتیبانی نیروی هوایی و تیزپروازان هوانیروز و توپخانه حجم سنگینی از آتش را به نیروهای دشمن وارد کردند و در پایان با استفاده از تاکتیک زمین مسلح برای انهدام کامل دشمن عملیات خود را به پایان رساندند.

موسوی در پایان اظهار داشت: در طول این عملیات‌ها تیز پروازان نیروی هوایی ارتش به پشتیبانی از یگان‌های زمینی و دریایی پرداختند و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا با چشمانی کاملا بیدار منطقه را کاملا رصد و آماده مقابله با نفوذ دشمن است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
    4 3
    آقا یه سوال: نمیشه تو اینجور رزمایشات موشک های جدید رو در خلال این موشک ها تست کرد که هیچکسم نفهمه؟؟به فرض ما یه موشک جدیدی ساختیم در خلال اینکه مثلا یه عماد یا یه ذولفقار تست میکنیم موشک جدیده رو هم تست کنیم؟؟؟؟
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
      3 1
      مگه باید هرچی تو چنته داریمورو کنیم بزرگوار؟
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
      1 1
      نه نمیگم رو کنیم که.میگم واسه تست موشک نمیشه واسه رد گم کنی تو همین رزمایش ها امتحان کنیم؟!
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
    7 0
    لا اقل دیگه از فجر ۵ هدایت شونده با کلاهک بارانی استفاده کنن حداقل در دریا دوره شلیک راکتها غیر هدایت شونده انهم با خطای چند صد متر سر امده
  • مغز متفکر IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
    5 1
    فقط باور 373لازم داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس