کد خبر 823722
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
کمیته ملی المپیک

کمیته ملی المپیک در فاصله دو ماه تا پایان سال فقط ۴۰ درصد بودجه فدراسیون‌ها را پرداخت کرده است و صالحی‌امیری به عنوان رئیس جدید کار سختی برای تزریق پول به فدراسیون‌ها تا پایان سال دارد.

به گزارش مشرق، با توجه به مشکلات مالی کشور به خصوص در ورزش، کمیته ملی المپیک در سال 96 در بحث دریافت بودجه و واریز آن به فدراسیون‌های ورزشی موفق نبوده و تنها 40 درصد واریزی به فدراسیون‌ها داشته است. همین امر موجب شد تا فدراسیون‌ها با توجه به ارتباط نزدیک صالحی‌امیری با دولت، به وی اعتماد کنند و آینده موفق‌تری را در بحث مالی برای کمیته ملی المپیک ترسیم کنند.

به نظر می رسد صالحی‌امیری و اعضای منتخب مجمع نیز همین موضوع را در اولویت اصلی خود قرار داده و در تلاش است تا با دریافت بخش دیگری از بودجه باقیمانده کمیته ملی المپیک از سال 96، در دو ماه باقیمانده تا پایان سال، مبلغی را به کمیته و فدراسیون‌ها تزریق کند.

شاهرخ شهنازی، دبیر کل کمیته ملی المپیک در این باره گفت: از ابتدای سال 96 تا کنون حدود 40 درصد واریزی به فدراسیون‌ها داشته‌ایم. امیدوارم بعد از استقرار خزانه‌دار در کمیته ملی المپیک و با کمک صالحی‌امیری و پیگیری بنده بتوانیم دریافت بیشتری داشته باشیم و تا پایان سال مبلغی از بودجه 96 را دریافت و به فدراسیون‌ها تزریق کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس