بعیدی نژاد

بعیدی نژاد در بخشی از آخرین مطلبی که امروز در مورد زلزله منتشر کرد نوشت: " لرزش زمین جزو وقایع طبیعی زمین و بدلیل فعل و انفعالات داخل کره صورت می گیرد."

به گزارش مشرق، احسان گل محمدی در کانال تلگرامی خود نوشت: صبح امروز مشغول مطالعه کانال های شخصیت های سیاسی بودم که به نکته جالبی برخوردم؛ شاید برایتان جالب باشد که در کانال تلگرامی برخی از آنها از همه چی گفته شده الا از حوزه اصلی مسئولیتی آنها!

به عنوان مثال از اول دی ماه تا اول بهمن ماه{یعنی امروز} حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در انگلیس در کانال تلگرامی خود 3 مطلب منتشر کرده است.

او در بخشی از آخرین مطلبی که امروز در مورد زلزله منتشر کرد نوشت: " لرزش زمین جزو وقایع طبیعی زمین و بدلیل فعل و انفعالات داخل کره صورت می گیرد."

یادداشت ماقبل از این بعیدی نژاد که در 17 دی منتشر شد تیتری با عنوان " اپوزیسیون ایرانی؛ و تلاش رضا پهلوی در ایفای نقش پدر خوانده در خانواده" دارد.

اولین مطلبی هم که از  او در دی ماه منتشر شد بر می گردد به تاریخ یازدهم آن ماه که در بخشی از آن به توهین های ترامپ به مردم ایران انتقاد کرده و نوشته: بجای این توهین های بیسابقه از سوی رئیس جمهور یک کشور به ملتی سرافراز در طول تاریخ، وی از ملت ایران بخواهد که برای کمک به گرسنگان آمریکا به این کشور کمک کنند، چرا که ملت ایران علیرغم مشکلات خود، دست کمک او را رد نخواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • LB ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
    6 0
    اسمشون بعیدی نژاده یعنی به چیزای دور می پردازه! بعیده به موضوعات نزدیک و حیطه کاری خودش توجه کنه! خخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس