ذوالنور

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بیکاری و مشکلات اقتصادی سبب افسردگی مردم و جوانان شده است. سیاسی برخورد کردن با موضوعات مختلف در کشور متأسفانه سبب کاهش توجه به موضوعات زیربنایی و اساسی کشور شده است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور با اشاره به اهمیت توجه ویژه مسئولان به مشکلات معیشتی، اقتصادی، آسیب‌های اجتماعی و بیکاری مردم اظهار داشت: متأسفانه آمار خوبی از آسیب‌های اجتماعی در کشور وجود ندارد و در برخی از شهرها آمار طلاق به 46 درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه بیکاری و مشکلات اقتصادی سبب افسردگی مردم و جوانان شده است، افزود: سیاسی برخورد کردن با موضوعات مختلف در کشور متأسفانه سبب کاهش توجه به موضوعات زیربنایی و اساسی کشور شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از توجه به مسائل حاشیه‌ای و دور شدن از مسائل اصلی کشور ابراز کرد: چرا باید تریبون‌های کشور یک الی دو ماه مشغول مسائلی باشد که برای مردم مهم نبوده و موضوعات مختلف را برجسته کنند که مبادا فردی از آنان انتقاد کند.

وی عدم توجه دولت به اقشار ضعیف و کم‌درآمد را موردتوجه قرار داد و گفت: نباید در مسائل بودجه‌ای اقشار ضعیف را فراموش کنیم و مجلس در بودجه 97 به دولت کمک می‌کند که فشاری مضاعف به مردم با توجه به مشکلات اقتصادی پیش نیاید و کمک می‌کند تا بودجه طوری تنظیم‌شده که زندگی مردم با مشکل روبرو نشود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه عدالت  در توزیع یارانه نداریم و دولت نیز موظف به این کار بوده که متأسفانه این را انجام نداده است، بنابراین دولت باید قانون را اجرا کند و اگر یارانه ثروتمندان را حذف می‌کند از آن سو به یارانه مردم بی‌بضاعت کمک کند و آن را افزایش دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
    3 0
    مجتبی جان! تبعیض ها رمق مردم را بریده است. گرانی قابل تحمل است، گرسنگی قابل تحمل است، اما اختلاس توی روز روشن، آبرویی نذاشته است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس