یازالده گومز  پینتو

با توجه به اینکه همه مدارک مربوط به جدایی یازالده گومز پینتو از باشگاه ریو آوه مربوط به روز 16 ژانویه است همچنان شبهاتی در ارتباط با زمان فسخ قرارداد این بازیکن وجود دارد.

سرویس ورزش مشرق - یازالده گومز پینتو بازیکن دو ملیتی گینه ای پرتغالی که از باشگاه ریوآوه جدا شده و به استقلال آمده است هنوز با این تیم تهرانی قرارداد نبسته است.

صبح امروز روزنامه ایران ورزشی با انتشار گزارشی در ارتباط با بازیکن جدید استقلال درباره زمان جدایی این بازیکن مدعی شد که تاریخ فسخ قرارداد این بازیکن با باشگاه پرتغالی بعد از پایان فصل نقل و انتقالات زمستانی بوده است. (اینجا) البته هفته پیش سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در این ارتباط اعلام کرد فصل نقل و انتقالات در تاریخ 15 ژانویه 25 دیماه به پایان می رسد.

پیرو انتشار این گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای در همین باره مدعی شد ادعای روزنامه مربوطه صحت نداشته و نامه فسخ قرارداد این بازیکن را غروب روز دوشنبه 25 دیماه یعنی همان 15 ژانویه دریافت کرده و مدارک آن نیز موجود است.

با جستجو در سایت رسمی باشگاه ریوآوه پرتغال مشخص شد پایگاه اطلاع رسانی آن باشگاه در تاریخ 16 ژانویه سه شنبه 26 دیماه خبر جدایی این بازیکن از ریو آوه را منتشر کرده است.

پس از آن و با توجه به اینکه عنوان شده بود توییتر این باشگاه نیز یک روز بعد از پایان مهلت اعلام شده خبر فسخ قرارداد این بازیکن را منتشر کرده در این بخش از سایت باشگاه ریوآوه هم به متن خبر جدایی یازالده گومز پینتو برخوردیم که ساعت انتشار آن 10:20 صبح روز 16 ژانویه درج شده بود.

به گزارش مشرق، از آنجا که باشگاه استقلال اعلام کرده مدارک مربوط به فسخ قرارداد این بازیکن در تاریخ 15 ژانویه را در اختیار دارد ساده ترین کار برای روشنگری در این ارتباط انتشار تصاویر این نامه از طریق سایت رسمی باشگاه استقلال است. قطعا با این اقدام خیال طرفداران استقلال بابت این موضوع که پس از عقدقرارداد با این بازیکن مشکلی بوجود نمی آید راحت شده و همه اخبار و شایعات مربوط به زمان فسخ قرارداد یازالده گومز پینتو هم تحت الشعاع این اقدام فاقد ارزش خبری می شوند.

بعد التحریر: باشگاه استقلال با انتشار تصویر فسخ قرارداد گومز پینتو به ابهامات پایان داد. (اینجا)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رسولی IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
    1 1
    بره قشقایی خب! اونجا گلزن خوب داره! پرسپولیسیا یادشونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس