کد خبر 823329
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
برنامه پایش

برنامه پایش امشب با موضوع تحلیل و بررسی علل افزایش نرخ ارز و بررسی لایحه تعارض منافع از ساعت 23 به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود .

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شبکه یک،  برنامه پایش امشب با موضوع تحلیل و بررسی علل افزایش نرخ ارز و بررسی لایحه تعارض منافع از ساعت 23 به روی آنتن شبکه یک سیما می رود .


نرخ دلار آمریکا که در هفته های گذشته با روند صعودی قیمت روبرو بود، در نخستین روز هفته جاری نیز به این افزایش قیمت ادامه داد و به ۴۵۰۰ تومان رسید ، علت صعود نرخ دلار و اثر آن بر اقتصاد و وضع معیشتی مردم در برنامه امشب پایش بررسی می شود . در بخش دیگری از برنامه امشب لایحه تعارض منافع واکاوی و تشریح خواهد شد .


همچنین در بخش دیگری از برنامه این هفته تخلفات مدیران و وعده های مسئولین برای پیگیری تخلفات ، پیگیری می شود . در پایان برنامه امشب نیز سه جوان موفق تجربیات موفقیت خود را در اختیار بیننده ها و جوانان جویای کار قرار می دهند . سوال نظرسنجی برنامه امشب به این شرح است :


انتشار گزارش دخل و خرج و شفافیت عملکرد مدیران کدامیک از دستگاه ها باید در اولویت باشد ؟

1- بانک ها 2- اصناف 3- دادگاه ها 4- وزارت بهداشت 5- سازمان امور مالیاتی


علاقمندان به شرکت در نظرسنجی می توانند عدد گزینه مورد نظر خود را به سامانه 30000111 پیامک کنند . برنامه پایش به تهیه‌کنندگی علی ملکی، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که یکشنبه‌ها بعد از سریال شبانگاهی با اجرای کیاداوود اسفندیاری از این شبکه پخش می‌شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس