دیدار تیم‌های فوتبال پدیده و استقلال

پیرو اتفاقات جنجالی رخ داده در مشهد در حین برگزاری مسابقه پدیده و استقلال مسئولان باشگاه تهرانی امروز به فدراسیون فوتبال شکایت می کنند.

سرویس ورزش مشرق – در روزهای اخیر یک مربی و یک بازیکن خارجی وارد تهران شدند تا با تیم استقلال قرارداد امضا کنند.

**میگوئیل کولی مربی جاماییکایی که در تیم ملی همین کشور دستیار وینفرد شفر بود هفته گذشته برای همکاری با استقلال وارد تهران شد و قرار است امروز با حضور در دفتر باشگاه استقلال و عقد قرارداد رسمی برای ثبت آن به هیأت فوتبال رفته و مراحل بعدی برای دریافت کارت ورود به مسابقات را در سازمان لیگ انجام دهد. طبق اعلام مسئولان باشگاه استقلال با دریافت کارت بازی این مربی می تواند در دیدار بعد برابر پارس جنوبی جم استقلال را از روی نیمکت مربیگری همراهی کند.

**خبر دیگر از باشگاه استقلال اینکه قرار است واحد حقوقی این باشگاه نسبت به دو اتفاق رخ داده در حین برگزاری دیدار برابر پدیده مشهد به کمیته انضباطی و داوران شکایت کند. این شکایت ها امروز آماده و به فدراسیون فوتبال ارائه خواهد شد. استقلالی ها نسبت به پرتاب توپ اضافه به درون زمین در خلال برگزاری بازی به کمیته انضباطی شکایت کرده و بابت تکرار نشدن پنالتی که امید ابراهیمی آن را به گل تبدیل نکرد به کمیته داوران نامه می نویسند. استقلالی ها معتقد هستند قبل از زدن ضربه پنالتی 5 بازیکن تیم پدیده درون محوطه 18 قدم حضور داشتند.

**یازالده گومز پینتو که حالا در تهران حضور دارد روز گذشته در تست پزشکی باشگاه استقلال شرکت کرد. این بازیکن امروز اولین جلسه تمرینی خود با استقلال را برگزار خواهد کرد. یازالده در صورت پشت سرگذاشتن تست پزشکی قرارداد خود را در روزهای آتی با استقلال منعقد می کند تا برای دیدار با پارس جنوبی جم مشکلی جهت همراهی این تیم نداشته باشد. تمرین استقلال از ساعت 10:30 در زمین صنایع دفاع تهران آغاز می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس