کد خبر 822949
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
رحمتی

پس از هفته ها حضور سیدحسین حسینی در درون دروازه استقلال و ثبت یک رکورد تاریخی، سیدمهدی رحمتی در هفته بیستم لیگ برتر بار دیگر در درون چارچوب دروازه ایستاد.

به گزارش مشرق، مهدی رحمتی در رقابت های فصل جاری در پنج بازی ابتدایی فصل مرد شماره یک استقلال بود و دو کلین شیت هم داشت، با روی کار آمدن وینفرد شفر آلمانی نیمکت نشین شد و کمتر کسی پیش بینی می کرد که دوران غیبت این دروازه بان در ترکیب تیم به اندازه یک نیم فصل طول بکشد. حتی در دربی پایتخت در دور رفت هم حسین حسینی درون دروازه آبی پوشان قرار گرفت.

با وجودی که حضور حسین حسینی در دربی ۸۵ تعجب بسیاری از اهالی فوتبال را به دنبال داشت، اما سنگربان جوان آبی پوش از همانجا روند بسته نگه داشتن دروازه تیمش را آغاز و در نهایت رکورد تاریخ فوتبال ایران را به نام خودش ثبت کرد. همین عملکرد درخشان سیدحسین حسینی سبب شد تا دوران غیبت مهدی رحمتی و نیمکت نشینی او را طولانی تر کرد تا دروازه بان سابق تیم ملی برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر، در ۱۴ بازی متوالی نیمکت نشین باشد (به دلایل فنی نه محرومیت و مصدومیت). در واقع، حسینی در کنار رکورد تاریخ سازی که برای خودش ثبت کرد، رکورد نیمکت نشینی در بیشترین بازی متوالی را هم برای رحمتی به جا گذاشت.

به این ترتیب، رحمتی که از اولین دوره در رقابت های لیگ برتر بازی کرده، برای اولین بار در ۱۴ بازی متوالی در ترکیب تیمش حضور نداشت که این روند با حضور وی در ترکیب تیمش در بازی روز گذشته برابر پدیده مشهد به پایان رسید. با وجودی که استقلال تهران در این بازی فرصت خوبی برای کسب پیروزی داشت و نتوانست از آن استفاده کند، اما رحمتی عملکرد نسبتاً خوبی در این بازی داشت و برای اولین بار توانست در تقابل با پدیده در شهر مشهد کلین شیت کند. رحمتی که سابقه بازی در تیم های فجرسپاسی، سپاهان اصفهان، مس کرمان کرمان، پیکان و استقلال تهران را در کارنامه دارد، پس از یک نیم فصل بر آمار تعداد بازی و کلین شیت در تاریخ لیگ برتر اضافه کرد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس