مسکن مهر

شرکت ترکیه‌ای کوزو به دلیل اختلافات مالی با شرکت عمران پردیس از تحویل واحدهای مسکن مهر این شهر به مردم خودداری می‌کند.

به گزارش مشرق، اواخر شهریور ما ه امسال نماینده تام‌الاختیار رییس هیئت مدیره شرکت کوزو ترکیه با بیان این‌که بانک مسکن مجوز پرداخت ۷ میلیارد تومان به شرکت ترکیه‌ای کوزو را صادر کرد گفته بود: اوایل بهار سال آینده پروژه ۳۳ هزار واحدی مسکن مهر کوزو به اتمام می رسد.

دوغان کوبلای با اشاره به این‌که خوشبختانه مشکلی در رابطه با پرداخت منابع مالی در پروژه‌های مسکن مهر نداریم، تصریح کرد:‌ دیروز (۲۶ شهریورماه ۹۶) مجوز پرداخت ۷ میلیارد تومان از سوی بانک مسکن صادر شده است،‌افزود:‌ پنجشنبه‌ گذشته  ۳ میلیارد تومان پرداخت شد و برای هفته اینده نیز ۱۰ میلیارد تومان دیگر آماده پرداخت شده است.

وی با اشاره به این‌که منابع مالی بر اساس صورت وضعیت پرداخت می‌شود، تصریح کرد: کار ساخت واحدهای مسکن مهر کوزو به اتمام رسیده و با انجام محوطه‌سازی اوایل بهار سال آینده کل پروژه تمام می‌شود.

به گزارش تسنیم، به نظر می‌رسد طی چهار ماه اخیر اتفاقاتی پیش آمده که در نهایت متقاضیان مسکن مهر که چند سالی است از وعده تحویل واحدهای آنها می‌گذرد، بابت آن متضرر شده‌اند. گویا اختلافات مالی کوزو با شرکت عمران شهر پردیس باعث شده تا این شرکت ترکیه‌ای از تحویل واحدهای مسکن مهر خودداری کند. 

واحدهایی که شرکت ترکیه‌ای کوزو آنها تحویل نمی‌دهد چندی پیش با حضور مسئولان افتتاح شده بود. شرکت مذکور برای تحویل این واحدها  درخواست حدود ۲۰ میلیارد تومان را از شرکت عمران پردیس کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
    8 2
    برای ساخت مسکن مهر حداقل نمیشد از شرکتهای ایرانی استفاده کنید تا برای ایرانی ها اشتغال زایی شود و چندین هزار ایرانی سر کار بروند و در ضمن دلار نداشته و کمبود را به کشوری مثل ترکیه ندهیم ؟؟؟؟آیا این معنای اقتصاد مقاومتی است که در همه چیز از خارجی ها استفاده بشود و ایرانی ها بیکار و بی پول بمانند؟؟؟؟رئیس دولت تدبیر باید پاسخگو باشد هر چند پاسخ ایشان به درد . میخورد
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
    3 2
    فقط یه چیز. خاک بر سرتون ک پروژه هایی به این یادگی رو هم میدید به کشورهای دیگه انجام بدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس