کد خبر 823124
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴
دستگیری

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان گفت: ضارب معلم آمر به معروف پس از 24 ساعت تلاش مقام های قضایی و ضابطان، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مشرق به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، جعفر شهبازی اظهار کرد: اواخر هفته گذشته 2 مرد جوان در یکی از خیابان‌های شهر نهاوند برای 2 خانم مزاحمت ایجاد می کنند که یک معلم با دیدن این صحنه، اقدام به امر به معروف می کند.

وی بیان کرد: آمر به معروف پس از انجام این وظیفه شرعی به سمت خانه مادر بزرگ خود که در همان حوالی بود رهسپار می شود، اما 2 فرد یاد شده اقدام به تعقیب وی کرده و یکی از آنها در یک مکانی خلوت با ضربات پی در پی چاقو، این معلم را مجروح و مصدوم می کند.


معاون سازمان های نظامی و قضایی ستاد احیای امر به معروف استان همدان اظهار کرد: این نهاد از دو منظر قضایی و وضعیت درمانی معلم نهاوندی، این پرونده را پیگیری می کند.


شهبازی با بیان اینکه فرد مصدوم به بیمارستان تهران منتقل شده است، گفت: این آمر به معروف در یکی از بیمارستان های تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت و طبق آخرین خبر دریافتی، وضعیت جسمی اش رو به بهبود است.


وی بیان کرد: با همکاری ضابطان و مجموعه قضایی، با وجود نبود سرنخ های اولیه، ضارب اصلی شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد.


رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان افزود: 2 خانم حاضر در صحنه نیز شناسایی و احضار شدند و نیز به بیان جزئیات این موضوع پرداختند.


شهبازی گفت: آمر به معروف که در جریان این حادثه مجروح شده است، بسیجی، متدین و نوه شهید طالبیان است که به عنوان معلم در مجموعه آموزش و پرورش فعالیت می کند.


وی تاکید کرد: به منظور حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، این پرونده به صورت ویژه در دستگاه قضایی رسیدگی می شود و مجموعه قضایی مصمم است برابر با قانون با افراد خاطی برخورد کند.


شهبازی اظهارکرد: طبق قانون، مجازات کسانی که مبادرت به اعمال مجرمانه نسبت به آمر به معروف و ناهیان از منکر می کنند، قابل تخفیف یا تعلیق و صدور حکم مجازات قابل تعویق نیست.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    از سلاح سرد استفاده کرده اند اعدام شوند فقط اعدام
    • RO ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
      39 87
      مگه تو اونجا بودی که حکم صادر میکنی ملعون
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    85 7
    واقعا حمایت از آمر به معروف اینقد کمه که هیچکی ترسی نداره که با چاقو یا گلوله ویا قمه و...به ناهی از منکر حمله کنه چرا قانون حمایتی از این افرا شرافتمند از لحاظ قانونی نمیشه؟؟؟
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
    1 0
    خدا لعنت کند این دو یار شیطان را که به یک بنده خدا همچون گرگ و گراز حمله کردن
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
    1 1
    خداوند یکی از دروازه های بهشت رو در ایران باز گزاشته باب شهید امر به معروف و نهی از منکر
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
    1 0
    خدا کنه هرچه زودتر خوب و سلامت بشه جوون بیچاره
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
    2 0
    باید این دوتا رو به جرم فساد فی الارض اعدام کرد
  • CA ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
    1 1
    خخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس