بلیت جشنواره

در حالی که مردم از امروز امکان خرید بلیت‌های جشنواره ملی فیلم فجر را پیدا کردند، سهمیه‌های دبیرخانه جشنواره امکان خرید بلیت از ۲۸ دی از سایت دیگری را داشته‌اند.

به گزارش مشرق، صبح امروز ۳۰ دی ماه سایت بلیت فروشی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به منظور خریداری بلیت های این رویداد هنری برای مردم باز شد که در همان دقایق ابتدایی ظرفیت بلیت های برخی از سانس ها در برخی از سینماهای اصلی پر شد. سرعت پر شدن برخی سانس ها به اندازه ای بود که پیگیر موضوع شدیم و به مساله سهمیه برخی افراد رسیدیم که کارت های ویژه خرید بلیت از ۲۷ دی ماه در اختیار آنها بوده و از ۲۸ دی ماه امکان خرید بلیت داشته اند؛ یعنی سایت ۲ روز زودتر از مردم عادی برای آنها باز شده است.

برای مشخص شدن اینکه سهمیه افراد خاص چقدر از سهمیه و امکان خرید مردم کم کرده است با علی اصغر ترکیان مدیر سایت سینماتیکت، سایت ویژه فروش بلیت های سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر گفتگویی داشتیم.

وی درباره ارایه سهمیه خاص به افراد برای پیش‌خرید بلیت‌های جشنواره ملی فیلم فجر که منجر به پر شدن سریع برخی سانس ها شده است، گفت: ظرفیت سالن ها چهار بخش است که ۴۰ درصد برای فروش مردمی به صورت خرید آنلاین، ۲۰ درصد گیشه، ۲۰ درصد برای نهادها، سازمان ها و ارگان ها و ۲۰ درصد هم برای مهمانان دبیرخانه، جشنواره و صاحبان آثار است که سینماداران هم در همین بخش سهمیه ای دارند.

مدیر سایت سینماتیکت درباره ارایه کارت هایی از مبلغ ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومان به برخی از افراد خاص و بازگشایی سایت زودتر از موعد مقرر برای آنها بیان کرد: این کدهای ویژه برای مهمانان جشنواره در نظر گرفته شده بود که ما برای آنها زودتر و در تاریخ ۲۸ دی ماه سایت را باز کردیم، اما ظرفیت های آنها مستقل از مردم است.

وی تاکید کرد:‌ بخش مردمی ۴۰ درصد ظرفیت هر سالن را در پیش فروش اینترنتی به خود اختصاص می دهد و از سهمیه فروش مردمی به کسی داده نمی شود. ضمن اینکه این موضوع مربوط به دبیرخانه و صاحبان آثار است که به آنها کدهایی داده شده بود تا بتوانند خودشان در هر سالنی که دوست دارند در ظرفیت مربوط به خودشان دست به انتخاب بزنند.

ترکیان اظهار کرد: سایت خریداری این افراد جدا از مردم عادی است و آنها از یک سایت دیگر خریداری می کنند.

وی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در خرید بلیت هاپیش نیامده است، بیان کرد: سال گذشته خریداری بلیت به یک شرکت دیگر محول شده بود که با مشکلاتی رو به رو شد ولی ما امسال همچون سال های قبل تر کار را برعهده گرفته ایم و تا این لحظه مشکلی هم وجود ندارد.

ترکیان در پایان عنوان کرد: امسال این امر بدون هیچ مشکلی انجام شد و در ۱۵ دقیقه ابتدایی حدود هفت هزار سری بلیت فروختیم و بلیت اکثر پردیس ها به فروش رفته است. به عبارتی لحظه ای که ما سایت را باز کردیم حدود چهار هزار نفر آنلاین بودند اما هیچ مشکلی در خرید بلیت برای آنها پیش نیامد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس