کد خبر 822518
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
ای اف سی

روزنامه الرایه قطر با انتشار گزارشی اعلام کرد که در صورت کناره گیری سعودی ها و اماراتی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا جریمه های سنگین و محرومیت در انتظار آنهاست.

به گزارش مشرق، روزنامه الرایه قطر امروز در چاپ جدیدش گزارشی را درباره موضوع اخیر عربستان و امارات با قطر مبنی بر بازی نکردن این دو کشور در دوحه در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نوشت که در این گزارش با استناد به قوانین فیفا و AFC مسئله مطرح شده از سوی این ۲ کشور با عنوان «استثناء» را رد کرد.

این روزنامه قطری در ادامه عنوان کرد: در صورتیکه این ۲ کشور از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کناره گیری کنند جریمه های مالی و محرومیت های سنگین در انتظارشان خواهد بود و کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکیل یک کارگروه برای بررسی این موضوع را نپذیرفت و آنها باید در دوحه بازی کنند.

به گزارش فارس، سعودی‌ها پیش از این با بهانه جویی ها مشابه همین موفق شده بودند که این قوانین فیفا و  AFC را دور بزنند و بهانه هایی واهی و قطع ارتباط سیاسی با تهران بازی های نمایندگان کشورمان با آنها را در لیگ قهرمانان آسیا به کشور بی طرف انتقال دهند اما قطری ها با اشراف کامل به قوانین فیفا و AFC مقابل زیاده خواهی سعودی ها  و اماراتی‌ها ایستادند و فیفا و AFC نیز در نهایت به نفع آنها رای دادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
    2 1
    اما قطری ها با اشراف کامل به قوانین فیفا و AFC مقابل زیاده خواهی سعودی ها و اماراتی‌ها ایستادند و فیفا و AFC نیز در نهایت به نفع آنها رای دادند.
  • AE ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
    2 0
    خوبه فدراسيون فوتبال ايران ياد بگيره
  • عابد IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
    1 0
    تا کی باید تیم های ایرانی چوب بی‌کفایتی برخی از مدیران فوتبال را بخورند. فدراسیون فوتبال ما به واقع از قطری ها یاد بگیرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس