نیمار

وکیل مهاجم برزیلی پاری‌سن‌ژرمن از وجود یک مانع بزرگ در مسیر جابجایی احتمالی این بازیکن به مقصد مادرید خبر داد.

به گزارش مشرق، در هفته‌های اخیر شائبه‌های فراوانی درباره تمایل رئال مادرید برای خرید نیمار از پاری‌سن‌ژرمن شکل گرفته و از جنجال‌هایی که این بازیکن برزیلی در پارک دو پرنس به وجود آورده - از جمله اختلافاتش با کاوانی و اونای امری - به عنوان نشانه‌ای از عدم تعهد او نسبت به پاریسی‌ها و خروج احتمالی او در پایان فصل یاد شده است.

از رئال مادرید به عنوان پروپاقرص‌ترین مشتری ستاره سابق بارسلونا نام برده می‌شود به خصوص که فلورنتینو پرس، رئیس کهکشانی‌ها هم چند ماه پیش در مراسم اهدای توپ طلای فرانس فوتبال به رونالدو، صریحاً گفت که اگر نیمار به سانتیاگو برنابئو برود شانس بیشتری برای کسب افتخارات فردی دارد و از ورود او به رئال مادرید استقبال کرد.

رئال مادرید اما طبق گفته وکیل نیمار کار سختی برای خرید این بازیکن ملی‌پوش خواهد داشت، چون قرارداد 222 میلیون یورویی او با PSG رقم مشخصی به عنوان غرامت فسخ ندارد. این یعنی که رئال مادرید برای خرید نیمار باید هر رقمی که پاریسی‌ها می‌خواهند، بپردازد.

مارکوس موتا در این خصوص به نشریه فیگاروی فرانسه گفت: می‌توانم تضمین کنم که در قرارداد نیمار هیچ چیزی به عنوان غرامت فسخ قرارداد تعریف نشده و هیچ شرط و شروطی برای اینکه او فصل را به عنوان برترین گلزن تیم به پایان برساند، وجود ندارد.

با اینکه تنها یک نیم فصل از اضافه شدن نیمار به ترکیب پاری‌سن‌ژرمن می‌گذرد، روزهای حضور او در پارک دو پرنس پرحاشیه بوده که آخرین مورد آن در بازی شب گذشته (چهارشنبه) برابر دیژون بود، وقتی با خودخواهی هم‌تیمی‌اش ادینسون کاوانی را از زدن ضربه پنالتی‌ای که او را به رکورددار گلزنی در PSG‌ تبدیل می‌کرد، محروم ساخت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس