علم الهدی

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با ارسال نامه ای به دبیر شورای عالی امنیت ملی به اتهام دخالت در اغتشاشات مشهد واکنش نشان داد و خواستار ریشه یابی دقیق حوادث اخیر مشهد شد.

به گزارش مشرق، آیت الله سید احمد علم الهدی با ارسال نامه ای به دبیر شورای عالی امنیت ملی خواستار ریشه یابی دقیق حوادث اخیر مشهد شد.

در این نامه آمده است: به استحضار می رساند مدتی بعد از تجمع اعتراض آمیز تنی چند از مردم در ۷ دیماه ۹۶ در میدان شهدای شهر مقدس مشهد و اغتشاشات در قالب آن از بعضی که بعضا افراد مسئول در نظام هستند اتهاماتی مبنی بر نقش اینجانب در این ماجرا اظهار شد.



در سال های اخیر و در پی سوء مدیریت مسئولان ذیربط بر فضای رسانه ای کشور بارها آماج اتهامات واهی و تخریب شخصیت قرار گرفتم که در راستای اهداف اسلام و انقلاب باکی نداشته و ندارم. لکن مورد اخیر با هدف تشویش اذهان عمومی و گمراه ساختن افکار مردم از حقایقی است که امروز بر ملت مسلمان ایران می گذرد و لذا وظیفه خود می دانم نکاتی را به جهت توجه و تظلم به حضرتعالی که نماینده مقام معظم رهبری در بالاترین نهاد امنیتی کشور هستید عرض کنم.


۱. برخی شخصیت های سیاسی با سکنا در فضای رقابت های انتخاباتی تلاش می کنند اینگونه القاء کنند که شروع این تحرکات از مشهد بوده است. در حالیکه شواهد متعددی وجود دارد که این موج اعتراضات از تهران آغاز شد و اخیرا مقام عالی دادستان کل کشور نیز به آن اذعان کرد.



۲. اینجانب در روز این تجمعات در سفر سبزوار بودم و به محض بازگشت با استفسار از استاندار محترم خراسان رضوی و مسئولین امنیتی و انتظامی استان گزارشاتی دریافت کردم که کاملا منطبق بر بیانات مقام معظم رهبری در ۱۹ دی بود و برای همه فصل الخطاب قرار گرفت.



۳. شاید بعضی در این روزها بجای ریشه یابی این تجمعات و اعتراضات و حل آن ها نسبت به سند سازی در جهت اهداف سیاسی حزب یا جریان سیاسی خود مشغول باشند که لازم است آن نهاد عالی امنیتی بطور دقیق نسبت به ریشه ها و عوامل اغتشاشات هفتم دیماه مشهد تحقیق و تفحص نموده و به ملت شریف ایران گزارش دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 15
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
    28 17
    نگران نباش اینها ریشه در فقر دارد
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
      34 31
      بله فقر ، ولی چه نوع فقری ؟ افرادکم درامد بسیار نجیب تر از ابن حرفها هستند که بخواهند بخاطر شکم به مقدسات حمله کنند ، تاریخ اثبات کرده ریشه این موضوعات در فقر عقل ، فقر شعور ،فقر دین داری ،فقر خدا شناسی و... دارد وگرنه حساب مردم کم درآمد ایران با این چند نفر اراذلی که به دین و ائمه فحاشی میکردند کاملا" جداست .
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
    18 18
    افرین. اما باید زودتر اقدام میکردی
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
    38 50
    به نظر من یه موضوعی هست که این سیاسیون شارلاتان این همه علیه سید علم الهدی جوسازی میکنند. و این همه از این میترسند. حتما دلیل مهمی دارد که دشمنی زیادی با علم الهدی دارند. اما من حق را به سید علم الهدی میدهم
    • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
      5 2
      این علمای بزرگ ما بایستی، مشکلات روز کشور و استان را یادآوری کنند تا بعنوان یک منتقد قوی دولت مجبور به اصلاح گردد
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
    39 35
    تو قم بیشتر دستگیر شده ها بچه کارخونه دارا بودن اینو مسئولین اعلام کردن
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
    31 31
    مهم نیست کی راه انداخت مهم اینکه راه افتاد!
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
    26 13
    خیلی خوب است که آیت الله علم الهدی در اینستاگرام هم فعال هستند.
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
    35 52
    عالم با بصیرت = علم الهدی
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
    6 3
    سید علم الهدی اگه چیزی هم گفته بخاطر وضعیت فقرو بیکاری بوده اعتراضم حق مردمه حالا یه عده فرصت طلبی کردن ربطی به ایشان ندارد و عملکرد و رفتار ایشان هم همیشه ثابت کرده که این عالم بزرگوار همیشه پایبند به موازین اسلام و انقلاب بوده و هیچگاه با جناح گرایی کار خودش را پیش نبرده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس