آرش میراسماعیلی

آرش میراسماعیلی با بیان اینکه با روی کار آمدن درخشان در فدراسیون جودو، بی‌اخلاقی‌ها به اوج خود رسیده است گفت: خودشان آبروی افراد را می‌برند بعد می‌آیند ادعا می‌کنند قصد کمک دارند.

به گزارش مشرق، آرش میراسماعیلی درباره‌ی اظهارات محمد درخشان رییس فدراسیون جودو مبنی بر آمادگی این فدراسیون برای کمک به او در جهت حل بدهی‌ بانکی‌اش اظهارکرد: او اگر می‌تواند، مشکلات جودوی ایران را حل کند که به این حال و روز افتاده است. من نیازی به کمک امثال او ندارم و اصلا آن‌ها را در حد و اندازه‌ای نمی‌بینم که بخواهند به من کمک کنند. من روز گذشته این وام را بصورت کامل و حتی 23 ماه زودتر از موعد مقرر تسویه کردم و این مشکل حل شد. این یک موضوع شخصی بود و ربطی به فدراسیون نداشت اما آن‌ها بی‌اخلاقی کردند و نامه بانک را منتشر کردند. جالب است آن‌ها به خیال خودشان می‌خواهند آبروی دیگران را ببرند و بعد می‌آیند مصاحبه می‌کنند و ادعای کمک دارند!

دارنده 2 مدال طلای جهان با دروغ دانستن ادعای درخشان مبنی بر اینکه انتشار نامه اخطار بانک به میراسماعیلی کار فدراسیون نبوده است گفت: هم من و هم همه این را می‌دانند که این نامه از طرف بانک به فدراسیون ارسال شده و آن‌ها از طریق افرادشان این نامه را در یکی از رسانه‌ها منتشر کرده‌اند. آیا این آقایان نامه‌های ارسالی به وزارت ورزش و حراست این وزارتخانه درباره من را هم تکذیب می‌کنند یا نامه‌هایشان برای جلوگیری از ورود من به کمیسیون ورزشکاران را هم انکار می‌کنند؟ من حتما از طریق مراجع قانونی پیگیری این موضوع خواهم شد و امیدوارم پس از بررسی ‌های قانونی ثابت شود این کار از طرف فدراسیون نبوده است.مسوولان بانک به بنده اعلام کردند فقط نامه اخطار را به فدراسیون جودو ارسال کرده‌اند و این موضوع را قطعا پیگری قضایی خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفم از اینکه از وقتی این آقا در راس فدراسیون جودو قرار گرفته بی‌اخلاقی‌ها در این رشته به اوج خود رسیده و بهتر است درخشان دست از بازی با افکار عمومی و مظلوم نمایی بردارد، چرا که این‌گونه روش‌ها دیگر نخ نما شده و اثری ندارد. امیدوارم درخشان به راه راست هدایت شود و دیگر دست از این بی‌اخلاقی‌ها و ایجاد مشکل برای دیگران بردارد و به جای این کارها به وضعیت اسف‌بار جودو رسیدگی کند.
 

متن نامه تسویه حساب میراسماعیلی با موسسه مالی و اعتباری

میراسماعیلی با بیان اینکه ماه گذشته 3 کارمند فدراسیون با کمک مشاور حقوقی فدراسیون جودو از من به دادگاه کیفری به اتهام جعل شکایت کرده‌اند، گفت: خوشبختانه تیرشان برای به حاشیه بردن من و ایجاد مشکل برای من به سنگ خورد و این ادعای‌شان توسط دادگاه تایید نشد و من باز هم مقابل‌شان پیروز شدم، چرا که ادعاهای‌شان دروغ است. البته بطور قطع من اعاده حیثیت می‌کنم و از طریق قانونی به این مورد رسیدگی خواهد شد.

وی افزود: حداقل شهامت داشته باشند و بگویند این کارها را انجام داده‌اند نه اینکه بیایند بر خلاف رفتارشان با مظلوم نمایی بگویند ما آماده کمک به میراسماعیلی هستیم. خودشان برایم مشکل درست می‌کنند و خودشان هم ادعای کمک دارند. با این بی‌اخلاقی‌ها و حواشی زیادی که برای جودو و افراد مختلف این رشته درست کرده دیدید که عیارش در انتخابات کمیته ملی المپیک مشخص شد.

پیشکسوت جودوی ایران افزود: من سال ها در جودوی ایران زحمت کشیدم و این آقا با پا گذاشتن بر روی شانه‌های من و با مدال های جهانی ام توانست بالا برود و ادعا کند در عملکردش در این فدراسیون موفق بوده است. او در دوره جدید فقط وعده و وعید داد اما در عمل هیچ‌کاری نتوانسته انجام دهد. روز اول با ادعای آوردن بهترین مربی خارجی ریاست فدراسیون را در دست گرفت اما پس از یکسال‌ و نیم می‌بینید که این وعده محقق نشده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس