شایان نصیر پور

یک جودوکار ایرانی که پیش از این خبر از حضور در تیم ملی ترکیه داده بود، روز گذشته در مسابقات انتخابی این کشور موفق به کسب مدال برنز شد.

به گزارش مشرق، شایان نصیرپور که مردادماه سالجاری به ترکیه سفر کرده بود و با مسئولان فدراسیون این کشور به توافق رسیده بود، روز جمعه در رقابتهای انتخابی تیم ملی این کشور شرکت کرد و موفق به کسب مدال برنز شد. 

وی در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم در میان ۲۰ جودوکار ترک به میدان رفت و با ۴ پیروزی و یک شکست به نشان برنز دست یافت. قرار است طی روزهای آینده اردوی آماده سازی تیم ملی ترکیه در «ارزروم» آغاز شده و این جودوکار ایرانی به همراه سایر جودوکاران تمرینات خود را آغاز کند. 

نصیرپور همان جودوکاری است که فدراسیون در جوابیه ارسالی خود به خبرگزاری مهر مدعی شده بود در ایران سکونت دارد و در لیگ برتر عضو تیم رعد پدافند است. 

در یک ماه گذشته و بعد از ناپدید شدن محمدرشنونژاد در هلند، نصیرپور دومین جودوکاری است که از ایران می رود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 31
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
    49 90
    از چهره اش کاملا تعصب و غیرت میباره. باید ممنوع الورود به کشور بشه.بره همونجایی که رفته و دیگه نباید راه بازگشتی براش بزارن.کسی که به کشورش پشت میکنه دلیلی نداره بخواد وارد ایران بشه.
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
      77 41
      هیچ ایرانی ای بی غیرت و بی تعصب به خاک و وطنش نیست. وقتی به فکر نخبگان کشور نباشیم، اونا برای آینده خودشون و امرار معاش، به دنبال خروج از کشور خواهند بود.
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
      51 6
      از طرز قضاوتی که کردی اصلا خوشم نیومد ... مسئولین مقصرند که هر چی پوله توی جیب فوتبالیستها میفرستند و از وضع معیشت سایر ورزشکارا بی اطلاعند ... زندگی خرج داره و وقتی کسی به فکر نباشه مجبوری خودت یه فکری بکنی ... من مطمئنم نه تنها قلب این ورزشکار بلکه قلب همه استعدادها و ورزشکارهایی که به خاطر عدم رسیدگی مسئولین مجبور به ترک کشور شدند برای ایران میزنه و اگر شرایط مناسب بشه حتما بر میگردند.
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
      30 25
      نخبه ورزشی با نخبه علمی فرق میکنه نخبه علمی هیچ وقت ملیتش رو تغییر نمیده. ولی این... خیلی ها با شرایط خیلی بهتر حاضر به فروختن کشورشون نشدن و بسیار قابل احترامن ولی دلیلی نداره به این آقا به خاطر این کارش احترام بزاریم!!
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
      39 42
      کسی که ممبمکتش را به پول می فروشد بی غیرت است خواه نخبه علمی باشد یا ورزشی.
    • Hossein IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
      18 16
      با داداش 12:52 قرصاشو بدین معلومه خیلی فشار آورده
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
    27 24
    جودو یک ورزش فراموش شده در کشور ماست سال هاست که کلا در این ورزش شوت شوتیم بقیه رشته هامونم البته علمی و زیربنایی و با زیرساخت و آکادمی و پرورش و برنامه ریزی نیست چی بشه نسل طلایی داشته باشیم یا یک مربی بزرگ (مثل کیروش) یا شانسی یک مدیر ورزشی !!! در چنین فضای از سر معده و پر از فجایع رگباری مدیریت قشنگمون ورزشکار حق داره به فکر آیندش باشه . موفق باشی جناب نصیرپور
  • ناشناس IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
    28 40
    خوب کاری کرده رفته تصمیمش صددرصددست بوده بروآقای نصیرپور خوش به حالت
  • همسایه شمخانی IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
    17 18
    شرافت هزینه داره و هر کسی توان پرداختشو نداره
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
    17 32
    مملکت دیگه ارزش موندن نداره
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
    10 3
    درکشور برزیل بسیار ی ازبازیکنان فوتبال تبعه کشورهای دیگه میشن وبازی میکنن ولی هیچگاه متهم به وطن فروشی نمیشن چون مردمشون میبینن که اونقدر تعداد بازیکنان زیاده که به همشون فرصت ملی نمیرسه ضمن اینکه درهرصورت اونا به عنوان یه برزیلی برای تیم کشور دیگه بازی میکنن . مورددوم اینکه تنها چیزی که باعث میشه بازیکنان ایرانی دررشته های مختلف برن تیمهای دیگه بازی کنن مسایل پولی هستش که درایران وجود خارجی نداره وحتی درصورتیکه قوانین مدون برای جوایز وجود داشته باشه بطوریکه بازیکنان کاملا تامین بشن انگیزه برای ماندن بیشتر میشه.
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
    10 6
    یعنی رفته ترکیه برای اونا بازی کنه خیانته؟!! این چه تفسیریه. بعضیا واقعا حالشون خوب نیست. نهایتا پولشو میاره تو ایران . مثل علی دای . کریمی و....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس