جشنواره فیلم فجر

فروش اینترنتی بلیت‌های سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر روز شنبه 30 دی‌ماه ساعت 10 صبح شروع و تا ساعت 24 روز دوشنبه 2 بهمن‎‌ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش مشرق به نقل از سایت پوشش دهنده فروش بلیت جشنواره(سینما تیکت)، در سایت فروش، بلیت‌ها فقط به صورت سری های 11 تایی به فروش می رسد. برای تهیه بلیت تکی هر فیلم در روز اکران باید به گیشه سینما مراجعه شد.

لطفا قبل از شروع موارد زیر را مطالعه نمایید:

هر نفر فقط حد اکثر 2 انتخاب و در مجموع 4 سری می تواند خرید داشته باشد. (هر سری شامل 11 بلیت برای 11 روز و مخصوص یک نفر می باشد)

بهای هر سری بلیت برای سینماهای مختلف مطابق جدول زیر می باشد.

در طی مراحل خرید از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.

در صورتی که در مراحل خرید در سامانه به مشکلی برخورد نمودید، پنجره‌های مرورگر را کاملا بسته و از ابتدا مراحل خرید را آغاز نمایید.

در پایان مراحل خرید، صندلی‌های خود را انتخاب نمایید. در صورت عدم انتخاب صندلی این کار توسط سامانه انجام خواهد شد.

در صورت امکان صفحه پیگیری را چاپ کرده و در هنگام مراجعه برای دریافت بلیت، همراه خود داشته باشید.

امکان خرید با سینماکارت وجود ندارد.

می توانید در هنگام خرید با انتخاب گزینه «ارسال با پیک» با هزینه 10000 تومان (محدوده شهر تهران) و تعیین محله، آدرس و ساعت تحویل در پایان فرآیند خرید بلیت‌های خود را در محل خود تحویل بگیرید.

در صورت انتخاب گزینه تحویل حضوری، برای دریافت بلیت‌های خود، در تاریخ‌های 6 و7 بهمن‌ماه از ساعت 10 صبح با در دست داشتن کارت ملی و کد پیگیری سامانه به نشانی زیر مراجعه نمایید:

«خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش، پردیس سینمایی ملت، قسمت پیش فروش بلیت جشنواره فیلم فجر»

توصیه می‌شود، حتما بخش سوالات متداول را مطالعه کرده و در هنگام خرید، مراحل را با دقت انجام داده و به هیچ وجه عجله نکنید.

در صورت وجود هرگونه سوال و یا بروز مشکل به هنگام خرید اینترنتی با شماره 75391 تماس بگیرید و یا با آدرس ایمیل info@fajrticket.com مکاتبه کنید.

برنامه نهایی نمایش فیلم‌ها بر اساس جدولی خواهد بود که قبل از آغاز جشنواره اعلام و منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس