کد خبر 821275
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۰
جمال شورجه

کارگردان مجموعه تلویزیونی حضرت موسی(ع) گفت: برای تولید این اثر از بخش‌هایی از دکور مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر(ع)» بهره خواهیم برد.

به گزارش مشرق، «جمال شورجه» گفت: طبق آخرین صحبتی که با تلویزیون داشتیم، قرار شد تولید مجموعه موسی(ع) جزو اولویت‌های سازمان صداوسیما باشد.

وی ادامه داد: ما تمام تلاشمان را به کار بسته‌ایم تا بودجه تولید این اثر تاریخی و بزرگ را به حداقل برسانیم و در همین زمینه اعلام کردیم که حاضریم بخش‌هایی از سریال را در دکورهای مجموعه یوسف پیامبر(ع) که پیش از این ساخته شده، تولید کنیم. 

وی ادامه داد: ما تصمیم گرفتیم از دکورهای شهر ممفیس استفاده کنیم ولی با توجه به بازدیدی که آقای میرفخرایی طراح صحنه ما از این دکورها داشتند اعلام کردند که تمام دکور قابل استفاده نیست و احتیاج به تغییراتی دارد که البته این موضوع را هم مدیران صداوسیما پذیرفتند. 

شورجه در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی می‌کنید سریال موسی(ع) چه زمانی کلید می‌خورد؟ عنوان داشت: ما برای آغاز پیش تولید و کلید خوردن احتیاج به بودجه و امکاناتی داریم که هنوز در این زمینه چراغی روشن نشده و ما منتظر هستیم تا بتوانیم بودجه‌ای از سازمان نحیف و لاغر صداوسیما بگیریم و کار را آغاز کنیم. 

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آغازگر مجموعه موسی(ع) کدام بخش از زندگی این حضرت خواهد بود؟ تصریح کرد: کار با رحلت حضرت یوسف(ع) آغاز می‌شود و حضور ۷۲ تن از یاران ایشان که بر بالینشان حضور دارند. در حقیقت سریال از این مقطع آغاز شده و کم کم وارد زندگی حضرت موسی (ع) می‌شود. 

کارگردان فیلم سینمایی ۳۳ روز در توضیح تصویرکردن بخش‌هایی از معجزات حضرت موسی(ع) نیز اظهارداشت: روی این بخش برنامه‌ریزی ویژه‌ای داریم و قطعا ویژوال افکت کمک بسیار بزرگی به ما خواهد کرد و البته با آقای میرفخرایی صحبت‌هایی برای تهیه آرت بوک شده و اینکه با چه روشی باید جلو برویم و کدام سکانس‌ها کجا گرفته شوند. 

وی همچنین درباره انتخاب بازیگران نیز گفت: فکرهایی برای انتخاب بازیگران داشته‌ایم ولی صحبت جدی با هیچ بازیگری نداشته‌ایم چون این کار مستلزم داشتن بودجه است. همچنین تصمیم داریم بازیگرانی از سراسر کشور به کار ببندیم و تنها به بازیگران تهران اکتفا نکنیم. 

شورجه در پایان این گفت‌وگو راجع به ویژگی‌های فیزیکی که بازیگر نقش حضرت موسی(ع) باید داشته باشد نیز گفت: به لحاظ فیزیک طبق تاریخ ایشان باید به جناب موسی‌ابن عمران نیز نزدیک باشد. آیات و روایاتی در این زمینه داریم که مورد مطالعه دقیق قرار خواهد گرفت. ضمن اینکه ما قطعا بازیگری ناشناخته و چهره‌ای بکر برای این سریال انتخاب خواهیم کرد مانند آنچه که در سریال یوسف پیامبر(ع) افتاد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس