کد خبر 821258
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴

استفاده از تکنولوژی روز دنیا در خدمات میزبانی هاست همراه با امنیت بالا ، قیمت های به صرفه و پشتیبانی 24 ساعته جزو ویژگی های خاص شرکت هاست نگار است.

هنگامی که استارت آپ ها و شرکت های بزرگ تصمیم به راه اندازی وب سایت و تهیه هاست می گیرند و در تلاش برای پیاده سازی سیستم های گسترده بازاریابی اینترنتی هستند رکن اساسی، انتخاب شرکت ارائه دهنده خدمات هاستینگ و خرید هاست است .

شرکت فناوری اطلاعات هاست نگار با بهره گیری از تجربه چند ساله خود در زمینه هاستینگ و ثبت دامنه، همواره خدمات با کیفیتی را به کاربران ارائه کرده است. انتخاب بهترین دیتاسنتر ها و بهره گیری از فن آوری روز دنیا و ارائه خدمات 24 ساعته فنی به چندین هزار وب سایت ، رمز موفقیت این شرکت در عرصه  فناوری اطلاعات و ارتباطات بوده است.

هاست یا فضای میزبانی چیست و چه کاربردی دارد؟

هاست فضایی است جهت میزبانی وب سایت کسب و کار ها در دنیای دیجیتال که مستلزم سرعت و امنیت  و همچنین Uptime بالا میباشد. جهت نمایش وب سایت از طریق هسته اصلی که هاست نام دارد و همچنین دامنه میتوانید در مرورگر، سایت تان را مشاهده کنید به عبارتی دیگر هاست و دامنه به هم وابسته هستند.

در زمان تهیه هاست توجه به این نکته که امنیت، سرعت و پایداری آن بهینه باشد از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا هاست محل کسب و کار و تجارت شما در دنیای مجازی است.

هاست لینوکس

سرور هاست لینوکس انتخابی مطمئن با سرعت دسترسی بالا در شرکت هاست نگار است .

خرید هاست لینوکس را به تمامی کاربرانی که خواهان آپتایم بالا٬ امنیت٬ سرعت مناسب و پایداری خدمات سایت و ایمیل هستند٬ توصیه میکنیم.

هاست لینوکس با کنترل پنل Cpanel مناسب و موقعیت مکانی فرانسه / آلمان ، تمامی وب سایت های مبتنی بر PHP ، Perl ، CGI ، Python پشتیبانی می کند ، همچنین سیستم های مدیریت محتوایی نظیر وردپرس، جوملا، دروپال، اپن کارت، پرستا شاپ و...

به گزارش ویرلن؛ مزایای استفاده از هاست لینوکس شرکت هاست نگار استفاده از هارد پرسرعت و Ram DDR4، امنیت فوق العاده بالا به دلیل استفاده از چندین نرم افزار فایروال قوی و جدیدترین آنتی ویروس ها، بک آپ گیری های روزانه و هفتگی و ماهیانه ، استفاده از ربات تلگرام  و ... میباشد.  این سرویس را برای وب سایت های شخصی و شرکتی به شما پیشنهاد میکنیم.

هاست ایران

بررسی سرعت و کیفیت هاست ایران نسبت به هاست خارج ؛

سرعت لود 4 تا 8 برابر سریعتر به دلیل فاصله کمتر و بستر داخلی شبکه  در هاست سرور ایران باعث شده تا  کاربران سایت های خود را در سرورهای داخلی بارگزاری کنند.استفاده از برترین تجهیزات و سخت‌افزارها در کنار بهترین تنظیمات نرم‌افزاری و بررسی متخصصین شبکه و نرم افزار بالاترین کیفیت و امکانات باعث شده تا وب سایت کاربران در هاست ایران همیشه در دسترس باشد.

تحریم سرویس و قطع شدن ارتباط شبکه با خارج از کشور و رم 64GB of RAM DDR3 ECC ، دو نوع آنتی ویروس Maldet | ClamAV و کنترل پنل دایرکت ادمین , هارد پر سرعت 2x IntelXeon 5620 16Cores, 3.4Ghz, 12MB Cache پردازنده قدرتمند از خدمات ارزنده شرکت هاست نگار میباشد. امنیت را در میزبانی وب ایران با هاست نگار تجربه کنید.

هاست ویندوز

هاست ویندوز مناسب چه وب سایت هایی است؟

اگر قصد طراحی سایت  با  asp.net یا اسکریپت های asp دارید و یا نیازی به بانک اطلاعاتی مایکروسافت یا همان sql server را دارید بهترین گزینه استفاده از هاست ویندوزی میباشد.

البته این بدان معنا نیست که حتما کامپیوتر شما باید سیستم عامل ویندوزی داشته باشد در واقع هیچ تفاوتی نمیکند چه سیستم عاملی در کامپیوتر نصب دارید، هاست ویندوز مبتنی بر سرویس رسانی مایکروسافت می‌باشد و از نرم‌افزارها و کدنویسی ASP.Net و MVC 5 پشتیبانی می‌نماید.

در هاست ویندوز قادر به اجرای سایت هایی با زبان برنامه نویسی PHP نیز خواهید بود ولی در سرورهای لینوکس سرعت لود ، پردازش و اعمال تغییرات بسیار بهتر از هاست ویندوز انجام میشوند.
 

هاست وردپرس

منظور از هاست وردپرس چیست و چرا باید هاست وردپرس تهیه کنیم؟

سیستم مدیریت محتوای وردپرس با توجه به افزونه‌های زیادی که دارد، از انعطاف پذیری بالایی نیز برخوردار بوده و همین امر باعث میشود تا گاهی اوقات این مدیریت محتوا برای حفظ انعطاف پذیری خود مجبور به استفاده بیش از حد از منابع سرور می‌شود. بر همین اساس برای جلوگیری از کاهش کیفیت و انعطاف پذیری وردپرس،  از سرویس‌های ویژه وردپرس که بر روی سرورهای قدرتمندی قرار دارند، استفاده میشود.
بهترین و مناسب ترین هاست برای نصب و اجرای مدیریت محتوای وردپرس بی شک هاست وردپرس است که سازگار با این مدیریت محتوا ست . کلیه مشکلات مربوط با Max Post Size و Max Upload Size و همچنین مموری لیمیت در این هاست ها رفع شده و همچنین تمامی توابع و پلاگین های مورد نظر فعال می باشند. با سرعتی مناسب و بدون ایجاد خطا به توسعه وب سایت خود با این سیستم مدیریت محتوای قدرتمند بپردازید.


 

هاست ابری

سایتی دارم که بازدیدکننده بالا دارد همچنین منابع زیادی مصرف میکند چه هاستی را به من پیشنهاد میکنید؟

در گذشته اگر وب سایت شما ترافیک بالایی داشت و یا پهنای باند زیادی مصرف میکرد حتما باید از سرویس های اختصاصی یا هاست های مجازی با هزینه هایی بالا استفاده میکردید. این درحالی است که هاست ابری یا کلود هاست این مشکل را برای مدیران وب سایت ها حل کرده است، در این سرویس شما تعدادی از سرورهای خوشه ای امن را در اختیار دارید و منابع سخت افزاری مجازی را با یک بار متعادل ارائه خواهید داد. از مزایای هاست ابری میتوان به هزینه ارزانتر نسبت به هاست  اختصاصی و همچنین عدم نیاز به تعمیر و نگهداری که درسرور اختصاصی وجود داشت اشاره کرد.

حال سوالی که ممکن است مطرح شود این است که چه فرقی بین هاست های ابری و لینوکس معمولی وجود دارد؟

به جای یک سرور چندین سرور وجود دارند که سایت را پشتیبانی میکنند. این ویژگی سبب می شود تا اگر یکی از سرورها دچار اختلال شد سرورهای موجود دیگر از سایت پشتیبانی کنند و سایت همیشه در دسترس کاربران باشد.در این حالت هر گونه اختلال سخت افزاری از قبیل قطعی شبکه ، سوختن هارد و حتی از کار افتادن چند سرور از شبکه ابری اختلالی در عملکرد سرور به وجود نخواهد آورد .

هاست دانلود

برای میزبانی فایل های دانلودی با حجم بالا چه هاستی ( سرویسی )  مناسب است؟

هاست های دانلود از بروزترین نرم افزارها و سخت افزارها که باعث افزایش چشم گیر سرعت و آپتایم در کلیه سرویس های هاست می شود بهره مند هستند.

ضرورت استفاده از هاست دانلود را میدانید؟

استفاده از سرویسی جهت نگهداری فایل هایی با حجم بالا ، که با قرار دادن فایل های خود میتوانید لینک دانلود مستقیم در وب سایت تان داشته باشید تا کاربران بتوانند به راحتی فایل های سنگین و حجم بالایی که در سایت دارید را دانلود کنند و دچار کندی و قطع شدن وب سایت بوجود نیاید از ضرورت های استفاده از این نوع هاست  میباشد.

آیا میدانید چه تفاوتی  بین هاست دانلود با هاست های معمولی وجود دارد؟ استفاده از رپیدلیچ و سرعت بالا در دانلود و آپلود ، همچنین هاست دانلود نقش کلیدی در گسترش و بهبود سرعت وب سایت دارد حتی می توانید CDN تنظیم کنید .پورت تمامی سرور های دانلود 1 گیگابایت میباشد و سرعت مناسبی را جهت دانلود به شما ارائه میدهد. در این هاست امکان ایجاد دیتابیس و همچنین سایت وسرویس ایمیل را ندارید .

جهت مطالعه مقالات آموزشی و بررسی خدمات شرکت هاست نگار به وب سایت www.hostnegar.com مراجعه کنید.

منبع: ویرلن

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس