کد خبر 821217
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
محسن مسلمان

محسن مسلمان که در فصل گذشته در رقابتی نزدیک عنوان آقای پاس گل را از دست داد، اینبار بدون رقیب به دنبال دستیابی به تندیس مربوط به برترین پاسور گل فصل است.

به‌ گزارش ‌مشرق، هافبک تکنیکی و پاسور سرخپوشان بعد از یک جلسه غیبت در ترکیب این تیم به واسطه محرومیت اکنون در شرایطی برابر گسترش فولاد بازخواهد گشت که هر دو هافبک دفاعی تیمش با محرومیت مواجه شده اند. اتفاقی که باعث خواهد شد تا مسئولیت او در خط میانی افزایش یافته و همانند گذشته باید در فاز تدافعی تیمش نیز با جنگندگی ظاهر شده و مانع از طراحی حملات حریف شود.


مسلمان که در فصل گذشته در رقابتی نزدیک با کاوه رضایی برای دستیابی به عنوان برترین پاسور فصل، این عنوان را به بازیکن استقلال داده بود، اکنون با فاصله قابل ملاحظه شانس زیادی برای تصاحب این عنوان دارد و امیدوار است در هفته‌های باقیمانده با بالا بردن فاصله تعداد پاس گل‌هایش را افزایش دهد. او که با درخششی قابل توجه در دیدار رفت برابر گسترش فولاد سازنده هر سه گل تیمش لقب گرفته بود، اکنون باید دید در بازی برگشت خواهد توانست از فرصت به وجود آمده برای تغذیه مهاجمان سود ببرد یا خیر. دیداری که می‌تواند با تکرار درخشش خود از هم اکنون سفارش تندیس برترین پاسور لیگ به نام خود را مسجل کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس