کد خبر 821168
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
برانکو

سرپرست سابق باشگاه سپاهان پس از چند سال فاش ساخت که آنها در صدد به خدمت گرفتن برانکو ایوانکوویچ بوده اند.

به گزارش مشرق، لیگ چهاردهم در شرایطی آغاز شد که سپاهان فصل را با کرانچار آغاز کرد و امیدوار بود که ششمین عنوان قهرمانی لیگ برای آنها رقم بخورد، اما آنها خیلی زود با این سرمربی به بن بست خوردند و کرانچار با تقدیم استعفای خود به هیئت مدیره، اصفهان را ترک کرد.


حالا رسول خوروش سرپرست وقت باشگاه سپاهان فاش ساخته که پیش از شروع فصل، ایده حضور برانکو ایوانکوویچ را به مسئولان باشگاه داده که در نهایت رخ نداده است. او در این خصوص گفته است: « در شروع فصل، اصرار به آوردن برانکو ایوانکوویچ داشتم که متاسفانه پس از اینکه کرانچار رقم قرارداد خود را پایین آورد باشگاه با او قرارداد بست که وی تا هفته هفتم بیشتر دوام نیاورد که در این برهه قرعه کار به اسم حسین فرکی در آمد که با هدایت او و بازیکنان باتجربه سپاهان قهرمان شد .»

در این زمینه همچنین گفته می شود که یکی از دلایل عدم حضور برانکو ایوانکویچ حضور هموطنش در راس کادر فنی سپاهان بوده و او دوست نداشته که جایگزین کرانچار شود.

البته در لیگ چهاردهم سپاهان در اتفاقی غیر منتظره و در شرایطی که نفت تهران و تراکتورسازی دیداری عجیب را برگزار کردند، موفق شد به لطف کسب نتایج خوب در 6 بازی انتهایی فصل به قهرمانی دست یابد، اما طی سه سال اخیر طلایی پوشان با افتی قابل تامل روبرو شده اند که هنوز راه حلی برای خروج از آن پیدا نشده است. آنها فصل جاری را با کرانچار و به امید بازگشت به دوران اوج استارت زدند؛ ولی همچنان در رتبه های پایینی جدول دست و پا می زنند و این روزها بیش از هر زمان دیگری کرانچار در آستانه دومین جدایی از باشگاه محبوب خود قرار گرفته است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس