کد خبر 821110
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
مجتبی جباری پژمان منتظری

با توجه به اینکه امشب مهلت نقل‌و انتقالات به پایان می‌رسد پرونده باشگاه استقلال و جباری برای جدایی احتمالی این بازیکن به پایان نخواهد رسید.

به گزارش مشرق، مجتبی جباری بعد از اینکه با مسئولان باشگاه استقلال به توافق نرسید از این باشگاه به کمیته تعین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرد و پرونده این بازیکن به جریان افتاد.

در ادامه باشگاه استقلال از خود در قبال قرارداد با جباری دفاع کرد و جاری این بار در شکایتی جدید خواستار پرداخت بخشی از مطالبات خود از این باشگاه شد. این بازیکن که در تمرینات پیش فصل استقلال در اردوی ارمنستان شرکت کرده بود خواستار دریافت بخشی از مبلغ قرارداد خود از استقلال شد و مجددا این پرونده به جریان افتاد. در ادامه جباری و نماینده باشگاه استقلال در نشست کمیته تعیین وضعیت حاضر شده و پندار توفیقی بعد از پایان جلسه عنوان کرد: ما به قرارداد خود با جباری پایبند هستیم اما در این بین مسائلی وجود دارد که باید حل شود. چند روز پیش هم توفیقی در گفت‌و‌گو با اخبار ساعت 19:30 اعلام کرد که دوست داریم شرایطی فراهم شود که جباری با احترام از استقلال جدا شود.این به آن معنی است که شفر روی این بازیکن برای نیم فصل دوم حساب نکرده و مسئولان باشگاه هم با توجه به اتفاقات فصل تمایلی به ماندن این بازیکن ندارند و این موضوع را از اقدامات و اظهارات آنها کاملا می‌توان فهمید.

با همه این اتفاقات پیش بینی می‌شد باشگاه استقلال نام جباری را از فهرست این تیم خارج و یک بازیکن دیگر را جایگزین این بازیکن کند و از آنجا که این باشگاه اگر بخواهد نام یک بازیکن دیگر را به جای جباری به باشگاه اضافه کند باید حتما قرارداد او را فسخ کند باید رای کمیته تعیین وضعیت صادر شود. از طرفی اگر باشگاه استقلال بخواهد قرارداد جباری را به صورت یکطرفه فسخ کند باید تمام و کمال قرارداد این بازیکن را به وی پرداخت کند.این در حالی است استقلالی‌ها با شهباززاده فسخ کرده‌اند تا نام یک مهاجم را به فهرست تیمشان اضافه کنند. در صورتی که استقلالی‌ها نام جباری را به صورت یکطرفه از فهرست خارج کنند در آنصورت باید مثل مگویان تمام مطالبات این بازیکن را پرداخت کرده و در حالی که بازیکن در خانه می‌نشیند تمام پول وی را پرداخت کنند.

روزبه وثوق احمدی در خصوص اینکه سرانجام تکلیف پرونده جباری و استقلال چه شد گفت:ما در این زمینه با باشگاه استقلال مکاتبه کردیم و امروز آنها نیز لایحه دفاعیه خود را برای کمیته تعیین وضعیت ارسال کردند. ما هم در تماس با وکیل مجتبی جباری اعلام کردیم که به این لایحه پاسخ بدهند.قرار است امشب وکیل جباری لایحه خود را ارسال کند.

وی در خصوص اینکه آیا در صورت ارائه رای پرونده جباری  و استقلال تا پایان امشب بسته می‌شود یا خیر گفت: با توجه به اینکه رای ممکن است با اعتراض مواجه شود بعید است و قطعا رسیدگی به آن به روزهای آینده موکول خواهد شد. جباری تا این لحظه بازیکن استقلال است و من از نیت باشگاه استقلال و اینکه آیا می‌خواهند قرارداد وی را فسخ کنند یا نه خبری ندارم. فقط این را می‌دانم که رایی که ما بعد از دفاعیه جباری صادر خواهیم کرد ممکن است از طرفین قابل اعتراض باشد و امروز تکلیف این دو طرف مشخص نخواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس