مهران مدیری

در آخرین خبرها از برنامه «هفت» شنیده می‌شود که رضا رشیدپور برای اجرای این برنامه نمی‌رود و بار دیگر نام مهران مدیری شنیده می‌شود.

به گزارش مشرق، یکی از بحث‌های داغ این روزهای سینمای ایران تعیین سرنوشت برنامه «هفت» در شبکه سه سیماست و هر بار گزینه های مختلفی برای اجرای ویژه‌برنامه «هفت» در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر مطرح می شود.

در چند روز اخیر نام محمدرضا شهیدی فرد، مهران مدیری و رضا رشیدپور جدی‌ترین گزینه هایی بوده اند که با آنها مذاکراتی برای نشستن روی صندلی اجرای «هفت» صورت گرفته است که هر سه نفر می‌توانند گزینه هایی خوبی باشند و البته مهران مدیری و رضا رشیدپور گزینه های جنجالی تری هستند و محمدرضا شهیدی فرد به اجرای برنامه ای تخصصی تر نزدیک تر است.

از میان این افراد رضا رشیدپور چند روز پیش در برنامه زنده «حالا خورشید» درباره حضور در «هفت» اظهار بی اطلاعی کرد که این شائبه ایجاد شد که مذاکره‌ای با وی نشده است اما طبق آخرین خبرها دست اندرکاران «هفت» هم با او و هم با مهران مدیری (که او نیز پیشنهاد اجرای برنامه را تکذیب کرد) وارد مذاکره شده اند.

ظاهرا در مذاکرات جدید توافقی بین رشیدپور و «هفت» نهایی نشده و رشیدپور اجرای این ویژه برنامه را بر عهده نمی گیرد، اما رایزنی‌ها با مهران مدیری برای اجرای ۱۰ روزه ویژه برنامه «هفت» در جشنواره ملی فیلم فجر جدی‌تر شده است. همه این خبرها در حالی در محافل خبری و سینمایی رد و بدل می‌شود که دست اندرکاران تولید برنامه در تلاش تولید برنامه ای باکیفیت هستند و مذاکرات مختلف هم به این دلیل صورت می گیرد و البته هنوز هیچ نامی قطعی نشده است.

همچنین دست اندرکاران «هفت» به دنبال استودیوی ضبط ویژه برنامه جشنواره ملی فیلم فجر در پردیس ملت هستند. این استودیو ویژه جشنواره فیلم فجر برپا می شود و استودیوی اصلی سری جدید برنامه در حال طراحی و اجرا توسط پیمان قانع است و در باغ کتاب واقع در اتوبان حقانی ساخته می شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس