کد خبر 820858
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
پایان غم انگیز نفتکش ایرانی

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش گفت: تا زمانی که جعبه سیاه باز نشود اظهار نظرها درباره علت حادثه گمانه زنی است.

به گزارش مشرق،‌ سید احمد مقیمی رئیس هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران گفت: حق مطلب برای شرکت ملی نفتکش در این سال ها ادا نشد در حالی که این شرکت جزو معتبر ترین و بزرگترین تانکرهای جهان است.


وی افزود: برخورد کشتی سانچی با کشتی کریستال در چند دهه اخیر منحصر به فرد است.رئیس هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران گفت: شدت برخورد به حدی بود که لایه فولادی زخیم و لایه آب تعادل دو متری و لایه سوم مخزن صدمه دید و حادثه ایجاد شد.


مقیمی افزود: انفجار اولیه مهیب بود و تصاویر آن به وسیله شاهدان عینی ضبط شد اما تا زمانی که جعبه سیاه کشتی سانچی باز نشود اظهار نظرها در این زمینه گمانه زنی است.وی گفت: به طور معمول جعبه سیاه باید در کشور صاحب پرچم که پاناما بود و زیر نظر ما باز شود.


رئیس هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران با بیان اینکه عمر مفید کشتی ها 15 سال است افزود: بر این اساس کشتی نفتکش سانچی نو و جزو کشتی های بسیار خوب با ایمنی بالا بود.مقیمی گفت: اگر جعبه سیاه سانچی برداشته نمی شد ابهام بزرگی ایجاد می شد و چینی ها به دلیل پیش بینی آینده حادثه، جعبه سیاه را برداشتند.


وی افزود: آقای امیری از طرف هیئت دولت در میان خانواده های قربانیان حادثه نفتکش سانچی حضور یافت و به درخواست های آنها گوش و قول داد که آن را در هیئت دولت مطرح کند.


رئیس هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران گفت: خانواده های کارکنان نفتکش سانچی درخواست دارند قربانیان این حادثه شهید محسوب شوند و شرایط سخت و زیان آور برای کارگران شرکت ملی نفت نیز مانند کارگران شرکت ملی نفتکش اجرا شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • خودم ! IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
    3 1
    کشتی مون ! :( کشتی مون غرق شد .. ! + وزیر نفت مون این چن روزه کجاس ؟!!!! سبحآن الله .. مآشآاء... ب حول قوه ی الهی وزیرآنی دآریم کِ هر روز بی منآسبت و بآ منآسبت بر و رو و صدآیشآن رو می بینیم و می شنویم امآ در موقع حآدثه یِ دفه از نظرهآ غآیب می شوند و دچآر غیبت صغرآ می شوند ... ! + برآی ظهورِ وزیرآنمآن در موقع بروزِ بحرآن و حآدثه دعآ کنیم !! +++ ان شآاء... کِ سلآمتند !!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس