آخرین وضعیت نفتکش ایرانی به روایت تصویر

معاون اوّل رئیس‌جمهور، در تماس تلفنی با وزیر کار و رفاه اجتماعی ضمن پیگیری آخرین وضعیت عملیات امداد و نجات نفتکش ایرانی،‌ خواستار تسریع در عملیات و بکارگیری همه امکانات داخلی و خارجی در این زمینه شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  اسحاق جهانگیری در این تماس تلفنی که صبح امروز (یکشنبه) انجام شد،‌ با تأکید بر اهمیت نجات خدمه و سرنشینان نفتکش «سانچی» خاطرنشان ساخت؛ باید با هماهنگی بیشتر با کشورهای چین، کره جنوبی و ژاپن عملیات امداد و نجات سرعت بیشتری پیدا کند.

معاون اوّل رییس جمهور از ربیعی به عنوان رییس کمیته رسیدگی به حادثه این نفتکش که به کشور چین سفر کرده است، خواست تا با توجه به پیدا شدن جعبه سیاه کشتی علت حادثه را تا روشن شدن همه ابعاد ماجرا پیگیری کند.

جهانگیری با اشاره به نگرانی و انتظار مردم ایران به ویژه خانواده‌های خدمه کشتی برای امداد و نجات آن عزیزان،‌ تصریح کرد،‌ باید همه امکانات و ظرفیت سیاسی و لجستیک کشور در این خصوص بسیج شود.

ربیعی نیز در این تماس تلفنی گزارشی از آخرین وضعیت کشتی حادثه دیده و اقدامات انجام گرفته برای خاموش کردن آتش و تسریع در عملیات نجات را به اطلاع معاون اوّل رییس جمهور رساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
    4 0
    بنظر خیلی دیر نیست جناب معاون اول؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس