امیر لاجوری

جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش با بیان اینکه ارتش ۲ هزار کانکس ساخته شده را پیش از موعد تعیین شده به بنیاد مسکن تحویل داد تا در اختیار زلزله‌زدگان سرپل ذهاب قرار گیرند.

به گزارش مشرق، امیر «جواد مولایی» با بیان اینکه ارتش ۲ هزار کانکس ساخته شده را پیش از موعد تعیین شده به بنیاد مسکن تحویل داد تا در اختیار زلزله‌زدگان سرپل ذهاب قرار گیرند، اظهار کرد: قرار بود این کانکس‌ها ۲۰ روزه ساخته شوند، اما با همت نیروهای ارتش، زودتر از موعد پیش‌بینی شده آماده شدند.


وی افزود: برای تسریع در روند ساخت و مونتاژ کانکس‌ها توسط ارتش، مسئولیت تقسیم و توزیع این کانکس‌ها میان مردم زلزله‌زده، بر عهده بنیاد مسکن است.

جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش همچنین با بیان اینکه بیمارستان صحرایی ارتش در ۶۰ روز پس از زلزله ۲۱ آبان، ۲۲ هزار و ۵۰۰ مراجعه کننده داشته که از این تعداد قریب به ۱۴ هزار نفر به صورت سرپایی ویزیت رایگان شدند، تصریح کرد: داروهایی که مراجعه‌کنندگان به بیمارستان صحرایی ارتش در سرپل‌ذهاب دریافت می‌کنند، کاملا رایگان است.

امیر مولایی در پایان با بیان اینکه تا امروز قریب به ۱ هزار و ۹۰۰ نفر از هموطنان زلزله‌زده سرپل‌ذهاب، از خدمات رایگان دندانپزشکی بیمارستان صحرایی ارتش شامل عصب‌کشی، ترمیم، کشیدن و ...، استفاده کرده‌اند، گفت: علاوه بر دندانپزشکی، بخش‌های آزمایشگاه، سونوگرافی و رادیولوژی بیمارستان صحرایی ارتش در سرپل‌ذهاب، به مردم زلزله‌زده این منطقه خدمات ارائه می‌دهد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس