کد خبر 820352
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۶
مجرم نمایه

مردی که با کمک دو نفر از بستگانش، بدهکارش را بازداشت کرده و تحویل مأموران پلیس داده بود، به جرم آدم‌ربایی بازداشت شد.

به گزارش مشرق، چند روز قبل مردی به اداره پلیس رفت و از دو مرد و زنی به اتهام آدم‌ربایی و سرقت اموالش شکایت کرد. 

شاکی گفت: مدتی قبل با شرکت بازرگانی که مدیر آن زن آشنایی بود، معامله‌ای ۵۰ میلیون تومانی انجام دادم. من به مدیرشرکت و هیئت‌مدیره که شوهر و برادرشوهر زن آشنا بود، چک دادم اما به خاطر مشکلات مالی که برای من پیش آمد پولی نداشتم به آنها پرداخت کنم و صاحبان شرکت هم چک من را برگشت زدند.

پس از این تلاش زیادی کردم تا پول آنها را فراهم کنم و بدهی‌ام را بپردازم اما چند روز قبل داخل خیابان مدیر شرکت همراه شوهر و برادرشوهرش به من حمله کردند و من را به زور سوار خودروی  پرایدشان کردند، آنها من را به طرف اسلامشهر بردند و در میانه‌راه به شدت کتکم زدند و پس از سرقت ۱۱میلیون تومان پول نقدی که همراه داشتم و تلفن همراهم، من را در اسلامشهر به کلانتری به اتهام کلاهبرداری تحویل دادند. 

وی ادامه داد: پس از این با گذاشتن وثیقه از بازداشتگاه آزاد شدم و الان از این سه نفر به اتهام آدم‌ربایی و سرقت اموالم شکایت دارم. 

پس از طرح این شکایت، پرونده به دستور قاضی بخشوده بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران برای شناسایی آدم‌ربایان در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. 

مأموران در نخستین گام مدیر شرکت بازرگانی را به اتهام آدم‌ربایی و سرقت بازداشت کردند. 

متهم صبح روز گذشته مقابل قاضی بخشوده اتهام سرقت و آدم‌ربایی را انکار کرد و مدعی شد که شاکی را به خاطر بدهی‌اش به زور سوار خودرو کرده و به اداره پلیس تحویل داده‌اند. 

وی گفت: همراه همسر و برادرشوهرم شرکت صادرات و وارداتی تأسیس کردیم تا اینکه چندی قبل با مرد آشنایی معامله ۵۰ میلیون تومانی انجام دادیم، پس از تحویل کالا خریدار به ما چک داد، اما وقتی چک را برای وصول با بانک بردیم، متوجه شدیم حسابش خالی است.

سپس به آدرس خریدار مراجعه کردیم که فهمیدیم محل سکونتش را تغییر داده، ما مجبور شدیم از او شکایت کنیم و چکش را برگشت بزنیم. چند روز قبل همراه شوهر و برادرشوهرم بیرون بودیم که مرد بدهکار را داخل خیابان دیدیم و او را به زور سوار خودرو کردیم و به اداره پلیس تحویل دادیم.

وی در پایان گفت: شاکی به دروغ ادعا می‌کند که ۱۱میلیون تومان پول او را سرقت کرده‌ایم، چون او اصلاً پولی همراه نداشت و گوشی او هم زمانی که سوار خودرواش کردیم از دستش روی زمین افتاد که برداشتم و فراموش کردم تحویلش بدهم. 

متهم پس از بازجویی برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت، قاضی بخشوده همچنین در جلسه بازجویی برادر شوهر زن جوان را که برای پیگیری کارهای زن برادرش به دادسرا آمده بود، به اتهام آدم‌ربایی بازداشت کرد.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس