کد خبر 819417
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
نقشه الانبار

فرمانده عملیات الانبار از انهدام ۷ خودروی داعش در ادامه پاکسازی مناطق صحرایی این استان تا مرزهای عربستان خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از الفرات نیوز، محمود الفلاحی فرمانده عملیات الانبار در ارتش عراق گفت که نیروهای امنیتی و عشایر این کشور در ادامه عملیات پاکسازی مناطق صحرایی الانبار تا مرزهای عربستان، 7 خودروی گروه تروریستی داعش را در منطقه صحرایی واقع در جنوب الرطبه منهدم کردند.

 عملیات نظامی گسترده برای پاکسازی صحرای الانبار تا مرزهای عربستان از لوث گروه تروریستی داعش از روز چهارشنبه آغاز شده است.

هدف از این عملیات نظامی،  پاکسازی صحرای جلابات، منطقه صفاویات، سد الأبیض، و صحرای معیله در جنوب شهر الرطبه در الانبار تا مرزهای عربستان است.

نیروهای عراقی در نخستین روز این عملیات خود موفق شدند 4 خودرو بمب‌گذاری شده داعش و سه خودروی دیگر و چندین چادر این گروه تروریستی را منهدم کنند.

این عملیات در حالی آغاز شده است که نیروهای عراقی پنجشنبه گذشته عملیات پاکسازی مناطق الزرکه در شهرستان الطوز و الحویجه در جنوب غرب کرکوک از لوث داعش را آغاز کردند. از ابتدای این عملیات تاکنون بیش از 20 روستا از لوث تروریست‌های داعشی پاکسازی و ده‌ها تن از آن‌ها به هلاکت رسیده‌اند.

«حیدر العبادی» نخست‌وزیر و فرمانده نیروهای کل مسلح عراق نوزدهم آذرماه گذشته، رسماً آزادی کامل خاک این کشور از دست داعش و تحقق پیروزی بزرگ را اعلام کرد اما عملیات پاکسازی این کشور از لوث بقایای داعش همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس