کد خبر 819407
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
رادیو

کارگردان «جمعه ایرانی» درباره تولید دوباره این برنامه بیان کرد که قرار بود از نیمه دی ماه شروع شود ولی هنوز درگیر مسایل مالی و جزییات دیگر است.

به گزارش مشرق،‌ مهران امامیه کارگردان «جمعه ایرانی» درباره برنامه «جمعه ایرانی» که قرار است از شبکه شما روی آنتن برود، بیان کرد: صحبت هایی درباره این برنامه توسط علی دارابی معاون امور استان ها و مرتضی میرباقری معاون سیمای استان انجام گرفته ولی هنوز زمان پخش برنامه مشخص نیست.

وی ادامه داد: ما بنا داریم در تهران با همکاری استان های ایران برنامه ای را مثل «جمعه ایرانی» آماده کنیم و هر صبح جمعه این برنامه هم از شبکه شما و هم صدای آن از رادیوی استان ها پخش می شود و احتمالا نامش نیز همان «جمعه ایرانی» باشد.

کارگردان «جمعه ایرانی» اظهار کرد: برای تولید این برنامه قرار است هر هفته از هنرمندان یک استان دعوت شود و نوعی ارزش گذاری برای استان ها و شهرستان های ایران است.

امامیه درباره زمان شروع تولید برنامه توضیح داد: من فکر می کردم کار را از نیمه دی ماه شروع می کنیم اما بحث برآوردهای برنامه کمی طول کشید و جزییات دیگری نیز باقی مانده است.

وی در پایان درباره جذابیت های این برنامه اظهار کرد: به نظر من به محض اینکه این برنامه راه بیفتد مخاطبان بسیاری پیدا خواهد کرد، به هر حال مردم ۲۰ سال «صبح جمعه با شما» و «جمعه ایرانی» گوش می کردند و حالا هم اگر این تیم دوباره برنامه خود را شروع کند طرفداران بسیاری خواهد داشت. ما برنامه ریزی های خیلی خوبی داریم و فکر می کنم کاملا با برنامه های قبلی مان متفاوت باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس