کد خبر 819380
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۵
قاتل

تحقیقات از مردی بدنام که به اتهام قتل دختر تنها در بازداشت به سر می‌برد همچنان در جریان است.

به گزارش مشرق، نهم آذرماه امسال رهگذری که در حال عبور از کنار کانال گاز در روستای چنداب شهرستان گرمسار بود با دیدن جسد دختری جوان مأموران پلیس را از ماجرا با خبر کرد. با حضور مأموران پلیس مشخص شد که دختر جوان در محلی دیگر به کام مرگ رفته و سپس جسدش به این مکان منتقل شده است. مأموران پلیس در بررسی اوراق هویتی که همراه جسد بود هویت وی را که دختری 25‌ساله به نام فتانه و اهل تهران بود شناسایی کردند. بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی، پدر وی با حضور در محل هویت دخترش را تأیید کرد. او گفت: دخترم از مدت‌ها قبل تصمیم گرفت تا زندگی جداگانه‌ای داشته باشد به خاطر همین خانه‌ای اجاره کرد و به صورت مجردی زندگی می‌کرد. در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان پلیس با بررسی تماس‌های فتانه متوجه شدند که آخرین بار او با صاحبخانه‌اش تماس داشته است. بررسی سوابق مرد صاحبخانه حکایت از این داشت که او مردی بد نام است به خاطر همین به عنوان مظنون بازداشت و به شهرستان گرمسار منتقل شد.

او در توضیح ماجرا گفت: چهار ماه قبل فتانه خانه‌ام را اجاره کرد. مدتی که گذشت متوجه شدم که او به خاطر جرائم مواد مخدر بازداشت شده و به زندان افتاده است. مدتی که گذشت او از زندان آزاد شد و به خانه‌ام آمد. او گفت که جایی برای زندگی ندارد به خاطر همین خواست که در خانه‌ام بماند که قبول کردم. متهم گفت: روز حادثه  رفتم تا به او سر بزنم. وقتی وارد شدم دیدم که فوت شده است. ترسیدم که مرگ او به گردن من بیفتد به خاطر همین جسد را با خودروی نیسانم به گرمسار منتقل کردم تا اینکه بازداشت شدم. 

بعد از ثبت ادعای متهم و از آنجا که حادثه در تهران اتفاق افتاده پرونده با اعلام عدم صلاحیت به همراه متهم به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد. او روز گذشته مقابل بازپرس مورد تحقیق قرار گرفت، اما ادعای اولیه خود را تکرار کرد. بعد از ختم جلسه متهم با صدور قرار روانه زندان شد. همچنین به دستور بازپرس تحقیق برای علت دقیق مرگ فتانه از سوی پزشکی قانونی در جریان است. 

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس