برانکو

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: همانطور که گفته بودم آقای برانکو عاشق ایران و پرسپولیس است و طبق وعده، این همکاری تمدید شد. حالا همه با هم به سمت اهداف بزرگتر بعدی حرکت می‌کنیم.

به‌ گزارش ‌مشرق، حمیدرضا گرشاسبی  اظهار داشت: همانطور که بارها به هواداران عزیز و دوست داشتنی پرسپولیس گفته بودیم، آقای برانکو عاشق ایران و پرسپولیس است و وعده کرده بودیم این قرارداد تمدید خواهد شد، امروز چهارشنبه شاهد این اتفاق بودیم که با توجه به خواسته بر حق هواداران و حمایت هیأت مدیره باشگاه، این مهم محقق گردید و آقای ایوانکوویچ حداقل برای دو فصل بعد نیز هدایت تیم پرسپولیس را بر عهده خواهند داشت.

وی ادامه داد: با تمدید مدت همکاری، به امید خدا با شتاب بیشتری به سمت موفقیت‌های آینده در رقابت‌های داخلی و بین‌المللی پیش خواهیم رفت. البته در این مسیر مثل همیشه دشواری‌های بسیار خواهد بود که با یاری خدا، حمایت و انرژی هواداران، تلاش تیم، درایت کادر فنی و تدابیر مدیریت باشگاه بر آنها فائق خواهیم آمد تا پرسپولیس بزرگ به مسیر خود ادامه دهد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: از هواداران عزیز به عنوان صاحبان اصلی پرسپولیس و همینطور از پیشکسوتان بزرگ و شریف پرسپولیس می‌خواهیم همچنان حمایت خود را از این باشگاه پرطرفدار داشته باشند تا شاهد سربلندی بیش از پیش خانواده پرسپولیس باشیم. خوشبختانه ما یک تیم خوب از بازیکنان داریم که تیم فنی خوبی آن را هدایت می‌کند و یک تیم مدیریتی خوب هم با تمام توان در کنار آنها قرار دارد تا اهداف بزرگ پرسپولیس عزیز را دنبال کنیم.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مقدم IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
    0 0
    آقای گرشاسبی آقای طارمی نشان داد وقتی پای منافع شخصی در میان باشد وطن برایش مفهومی ندارد و به تیم قطر رفت و شما هم حمایت کردید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس