کد خبر 819222
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
ژاوی

هافبک پیشین بارسلونا از سبک بازی کهکشانی‌ها و شیوه بازی رئالِ تحت‌هدایت ژوزه مورینیو رانتقاد کرد.

به گزارش مشرق، ژاوی که سابقه بازی مقابل رئال مادرید تحت‌هدایت ژوزه مورینیو را در کارنامه‌اش دارد، در گفت‌وگو با روزنامه «ال‌پایس» اسپانیا گفت: رئالِ مورینیو مستقیم زیر توپ می‌زد. مورینیو به بازیکنانش می‌گفت هرگز توپ را نگه ندارند، سریع بازی کنند تا شاید بازیکنانی همچون آنخل دی‌ماریا، کریستیانو رونالدو و کریم بنزما بتوانند دروازه حریف را باز کنند. اکنون آنها این کار را با گرث بیل می‌کنند. رئالی‌ها نمی‌خواهند فوتبال بازی کنند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ باشگاه رئال مادرید کاملاً متفاوت با باشگاه پیشین او است، اظهار داشت: بارسلونا آخرین آزمون برای یک فوتبالیست است. بارسا سخت‌ترین و مطالبه‌جوترین باشگاه در جهان است. در مقابل رئال مادرید فوتبال زیبایی را ارائه نمی‌دهد. در سانتیاگوبرنابئو اگر مدافعی توپ را به میان تماشاگران شوت بزند، مشکلی نیست. این فرهنگ آنهاست و حتی بازیکن مورد نظر را تشویق می‌کنند. در نوکمپ اما داستان متفاوتی است و اگر شما توپ را به سمت تماشاگران شوت بزنید، آنها واکنش منفی از خود نشان می‌دهند و شروع به غر زدن می‌کنند و از این از زمان کرایف بوده است.

هافبک السد قطر همچنین در مقایسه دو فوق‌ستاره بارسلونا و رئال مادرید خاطرنشان کرد: به لحاظ تاکتیکی مسی همه چیز را درک می‌کند. این شرم‌آور است که او را با بازیکنان دیگر مقایسه می‌کنند. لیونل به همه چیز آگاه است، به فضا، به زمان و اینکه هم‌تیمی‌هایش و بازیکنان حریف کجا جا گرفته‌اند. در مورد رونالدو هم باید بگویم که او در سال‌های اخیر بیشتر به عنوان مهاجم نوک بازی کرده، اما او نمی‌تواند در این پست بازی کند و به نظرم مناسب کریس نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس