دولت آبادی

دادستان تهران در خصوص خودکشی یکی از متهمان در قرنطینه زندان اوین، گفت: با حضور بازپرس دادسرای جنایی در محل وقوع، پرونده قضایی تشکیل گردید، از مأموران زندان و مطلعین تحقیقات لازم به عمل آمد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادستان عمومی و انقلاب تهران، جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران اعلام کرد: هفتاد نفر دیگر از متهمان آشوب‌های اخیر آزاد شدند.

وی گفت: در پی دستگیری تعدادی از متهمان آشوب‌های اخیر و در راستای اجرای دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر ضرورت تفکیک میان افراد فریب‌خورده و عوامل اصلی این آشوب‌ها، تعداد هفتاد نفر دیگر از متهمان پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی و با اخذ ضمانت آزاد شدند.

دادستان تهران هم‌چنین در خصوص خودکشی یکی از متهمان در قرنطینه زندان اوین، اظهار داشت: پس از این حادثه با حضور فوری بازپرس دادسرای جنایی در محل وقوع، پرونده قضایی تشکیل گردید، از مأموران زندان و مطلعین تحقیقات لازم به عمل آمد و موضوع در دست بررسی است؛ ضمن آن‌که مراتب به خانواده متوفی اعلام گردیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
    3 0
    به نظرم قبل از اینکه اعلام تعداد بیشتری خودکشی بشه، سریع اینها را آزاد کنند که سوءتفاهمی پیش نیاد. البته حساب تعدادی جداست.
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
    0 1
    اینها زیرک هستند. تا دیدند عواملشون بازداشت شده اند موضوع خودکشی را علم کردند تا نظام تحت فشار مجبور به ازادی متهمان شود و عقبه قصه شناساسیی نشوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس