کد خبر 818366
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
دوره کرامت

دوره آموزش مجازی کرامت به همت مرکز تربیت مربی مجتمع فرهنگی آموزشی امام صادق وابسته به دانشگاه امام صادق علیه السلام با هدف رشد وآموزش معلم تراز انقلاب اسلامی به عنوان آموزگاری انقلابی برگزار می‌گردد.

به گزارش مشرق، دوره آموزش مجازی کرامت به همت مرکز تربیت مربی مجتمع فرهنگی آموزشی امام صادق علیه السلام وابسته به دانشگاه امام صادق علیه السلام با هدف رشد وآموزش معلم تراز انقلاب اسلامی به عنوان آموزگاری دانشور، مؤمن، متعهد و انقلابی برگزار می‌گردد.

این دوره با حضور اساتید برجسته‌ی حوزه‌ی تعلیم و تربیت و با استفاده از ابزارهای نوین آموزش مجازی طراحی گردیده است. در این شیوه علاوه بر دسترسی به فیلم و صوت آموزشی، چکیده‌ی مطالب اساتید همراه با فیلم قابل مشاهده است؛ که با توجه به استفاده‌ی همزمان از حواس سمعی و بصری، میزان یادگیری بیش از سایر روش‌ها خواهدبود. علاوه بر این‌که آموزش مجازی، بستر مناسبی برای دسترسی آسان به مطالب ارائه شده توسط اساتید شاخص و بدون محدودیت‌های آموزش حضوری را فراهم نموده است.

 تمام فرایند دوره؛ از مرحله‌ی ثبت‌نام، ارائه‌ی محتوای آموزشی و برگزاری آزمون از طریق تارنما و صفحات مرکز تربیت مربی در فضای مجازی خواهد بود.

اساتید دوره

 عناوین دوره

مباحث دوره‌ی آموزش مجازی کرامت با رویکرد تقویت بنیه‌ی نظری و مهارتی معلمان و مربیان در قالب 26 ساعت ویدیوی آموزشی ارائه می‌شود و سطوح بالاتر نیز بر همین مبنا در حال طرح‌ریزی است. عناوین مباحث این دوره در ادامه قابل مشاهده است:

مزایا

اعطای مدرک رسمی از دانشگاه امام صادق علیه‌السلام

اولویت در به‌کارگیری نفرات برتر

بازگرداندن هزینه‌ی دوره به سه نفر از برگزیدگان

اولویت نفرات برتر برای شرکت در سطوح بالاتر

زمان دوره: 26 دی‌ لغایت 11 اسفند 1396

ثبت‌نام تا 23 دی‌ماه در:

KARAMATNAMA.COM

ارتباط با ما

02188580680 داخلی 124 /

تلفن

www.karamatnama.com

تارنما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس