کد خبر 818319
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
اغتشاشات 96 - نمایه

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه میزان حضور افرادی که تحصیلات دانشگاهی داشتند در تجمعات بسیار کم بود، تصریح کرد: بیشتر این افراد زیر دیپلم بودند.

به گزارش مشرق، سیّدسلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور امروز (دوشنبه 18 دی‌ماه) در نشست خبری به مناسبت ناآرامی‌های اخیر اظهار داشت: در ناآرامی‌های اخیر، نمادهای مذهبی که برای ما مقدس هستند آسیب دید.

وی ادامه داد: اموال عمومی بیشتر در حوزه شهرداری‌ها و همچنین اموال افراد مثل معازه‌ها آسیب دیدند.

سامانی با بیان اینکه میران حضور کسانی که تحصیلات دانشگاهی داشتند در تجمعات بسیار کم بود تصریح کرد: بیشتر این افراد زیر دیپلم بودند.

سخنگوی وزارت کشور ادامه داد: کسانی که انگیزه ضد امنیتی نداشتند شناسایی و در اسرع وقت آزاد شدند.

سامانی با اشاره به جلسه شورای امنیت کشور اظهار داشت: در این جلسه، سواستفاده‌های معاندین در خارج از مرزها ازجمله مسوولان عربستان‌ و نخست وزیر رژیم صهیونیستی مورد تحلیل قرار گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شهروند IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
    50 2
    لیسانسها هم پشت سر زیر دیپلمه ها بودند. این موضوعات را کنار بگذارید بفکر مشعیت مردم باشید این حرفا توجیح کارهای اشتباه شما نیست کارد را به اسخوان مردم رسوندید.
  • حسین IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
    7 2
    دیوانه شدیم از دست شما
  • یعقوب IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
    6 1
    بنده موافق خرابکاری واغتشاش نیستم اما موافق حضور در خیابان و اعتراض به خیلی از مسایل هستم چونکه یک عمر هست که اعتراض مردم را دیدن وشنیدن و از کنارش گذشتند وتوجهی نکردن واین امر اثبات میکند که ظاهرا فقط با راهپیمایی و اعتراض در خیابان بهتر میشود نتیجه گرفت تا از راه قوانین یکطرفه و....ضمنا فراموش نکنیم که همین انقلاب اسلامی را افراد زیر سیکل وابتدای به سرانجام رساندند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس