کد خبر 818219
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
 محاصره منطقه «حرستا» در شرق دمشق شکسته شد

ارتش سوریه و نیروهای متحدین طی روز گذشته پیشروی‌های گسترده‌ای در مناطق مختلف نبرد با تروریسم کرده‌اند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه نیمه شب گذشته موفق به شکستن محاصره پایگاه نظامی مستقر در منطقه حرستا واقع در حاشیه شرقی شهر دمشق شدند. بنابر این گزارش، در این عملیات نیروهای ویژه گارد ریاست جمهوری و بسیج مردمی سوریه مشارکت داشته و پس از نبردهای سنگین با عناصر گروه های تروریستی وهابی فیلق الرحمن و احرارالشام وابسته به شبکه القاعده موفق به شکستن محاصره این پایگاه در محور غربی ان شده اند.

به گفته یک منبع نظامی نیروهای ارتش سوریه پس از شکستن محاصره اقدام به ایجاد استحکامات جدید و تخلیه مجروحان کرده و تسلیحات سنگین و مهمات را به داخل ان منتقل کرده اند. این منبع از هلاکت و اسارتگروهی از تروریستهای تکفیری در این عملیات خبر داده است.

لازم به ذکر است که پادگان ارتش سوریه در حرستا طی دو هفته گذشته و طی هجوم صدها تروریست وهابی القاعده به محاصره درآمده بود. این حملات تروریستها در حالی صورت گرفت که غوطه شرقی دمشق یکی از 5 منطقه امن محل اجرای طرح آتش بس فراگیر توافق شده در جریان اجلاس استانه قزاقستان بوده که دولت ترکیه ضامن حسن اجرای آن به نمایندگی از سوی گروه های تروریستی تکفیری شده بود.

منبع:اعلام الحربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
    7 1
    الحمد لله که محاصره شکسته شد؛ به امید موفقیت روز افزون ارتش سوریه و مقاومت؛ دم شما هم گرم مشرق، ان شاء الله همیشه خوش خبر باشی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس