کد خبر 818197
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
بسکتبال

گارد راس تیم بسکتبال شهرداری تبریز گفت: بسکتبال ما با وضعیت فعلی در حال درجا زدن است و کسی باید بیاید که درد آن را بفهمد.

به گزارش مشرق، آرن داودی در مورد پیروزی‌های تیم بسکتبال شهرداری تبریز مقابل یس آل گرگان در پلی‌آف اظهار داشت: در بازی دوم خوب نبودیم و در کوارتر سوم اختلاف خیلی کم شد، اما در ادامه با تلاش به‌ها تمرکزمان بازگشت و توانستیم به برتری برسیم. یس آل در طول لیگ تیم‌های بزرگی مانند نفت و دانشگاه آزاد را شکست داده و در بازی سوم در خانه آنها قطعا کار ما در جو سالن‌شان سخت خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر تیم در شرایط خوبی قرار دارد و همه بچه‌ها هماهنگ هستند و به مراحل بالاتر فکر می‌کنیم. بازیکنان خارجی‌مان هم در حد توان‌شان تلاش می‌کنند. شخصیتی خوبی دارند و امیدوارم با کمک آنها بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

گارد راس شهرداری تبریز با اشاره به انتخابات فدراسیون بسکتبال عنوان کرد: ابتدا باید به نکته‌ای اشاره کنم. یک دهه قبل بیش از 10 تیم خوب در لیگ داشتیم و اسپانسرها سرمایه گذاری خوبی در لیگ می‌کردند و بازی ها نزدیک و جذاب بود. بازیکنان خارجی خوبی آمدند و پیشرفت بسکتبال ما همان زمان رخ داد، اما حالا به مرحله درجا زدن رسیده است. وقتی امسال ما 7، 8 مسابقه خود را با 40 امتیاز اختلاف برده‌ایم، مشخص است که لیگ ما کیفیت ندارد. کسی که رئیس می‌شود و می‌خواهد به بسکتبال خدمت کند، باید آن شرایط را دوباره به وجود بیاورد.

وی ادامه داد: ما به عنوان بازیکن که بیش از 35 سال دیگر نمی‌توانیم بازی کنیم و اگر الان هم هیچ پولی نگیریم، دیگر چه کاری می‌خواهیم انجام دهیم. دکتر یا جراح نیستیم که در سن بالا هم بتوانیم معاینه یا عمل کنیم. بعد از 35 سالگی فقط باید هزینه کنیم یا دنبال شغل دیگری باشیم.

داودی تاکید کرد: در حال حاضر پیشرفتی نداریم و اگر جلوی این وضعیت گرفته نشود و بهبودی در کار نباشد، بسکتبال ما نابود می‌شود. باید روند رو به رشد داشته باشیم. زمانی که خود من در زنجان بودم، 7، 8 هزار نفر به سالن می‌آمد و در اراک هم همینطور بود، اما تیم‌های آنها الان کجا هستند؟ بازیکنان زیادی هم از آنها طلبکار هستند. امیدواریم کسی بیاید که درد بسکتبال را بفهمد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس