آیت الله نوری همدانی نمایه

مرجع تقلید شیعیان گفت: جریان‌های اخیر در کشور را باید به‌درستی تبیین و تحلیل کرد، این جریان در ابتدا از مطالبه به‌حق مردم شروع شد و این حق نیز شرعاً و قانونا حق مردم است.

به گزارش مشرق،  آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار سردار مجتبایی رئیس پلیس قم و جمعی از اعضای برگزاری کنگره قرآنی نیروی انتظامی قم که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، اظهار داشت: قوای انتظامی در حوادث اخیر با الهام‌گیری از تعالیم اسلامی اقدامات بسیار ارزنده‌ای را انجام داد، اسلام نقش قابل‌تقدیری را برای قوای انتظامی و نیروهای حافظ امنیت کشور قائل است.

وی افزود: جریان‌های اخیر در کشور را باید به‌درستی  تبیین و تحلیل کرد، این جریان در ابتدا از مطالبه بحق مردم شروع شد و این نیز شرعاً و قانونا حق مردم است که در برابر مشکلات و سختی‌های اقتصادی دست به اعتراض بزنند.

مرجع تقلید شیعیان گفت: اقتصاد مقاومتی اگر اجرا شود بسیاری از مشکلات حل می‌شود و مردم نیز امروز بعد از گذشت از 10 ماه از وعده‌های مسئولان و عدم مشاهده تغییرات لازم در سفره خود کاسه صبرشان لبریز شده و به خیابان‌ها آمدند تا مگر هشداری بر مسئولان در رسیدگی به امورات آن‌ها شود.

استاد برجسته حوزه علمیه با تأکید بر ضرورت هشیاری مردم در برابر توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: دشمن از مطالبات به‌حق مردم در رسیدن به خواسته‌های به‌حق سوءاستفاده کرد، در این عرصه تمام دشمنان انقلاب اسلامی دست‌به‌کار شدند و درصدد رسیدن به اهداف تعیین‌شده بودند که حرکت خودجوش و انقلابی مردم سبب شد تا این توطئه از بین برود.

وی تأکیدکرد: دشمنان هنوز به عمق نظام ولایی پی نبرده‌اند، هیچ قدرتی در دنیا توان و قدرت مردمی موجود در نظام ولایی را ندارد و از همین منظور نیز آن‌ها نمی‌توانند با این قبیل اقدامات با نظام اسلامی مقابله کنند.

آیت‌الله نوری همدانی برگزاری کنگره قرآنی در نیروی انتظامی را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: مسئله قرآن کریم در نیروی انتظامی‌ ارزنده بوده که باید تداوم داشته باشد، برنامه‌های انجام‌شده در این زمینه با قدرت و دقت بیشتری ادامه داشته باشد، باید در کنار داشتن حافظان و قاریان فراوان قرآن کریم این ظرفیت‌های موجود را برای پاسخگویی به شبهه‌افکنان به دنیا نشان داد.

 استاد برجسته حوزه علمیه  با اشاره به دشمنی سعودی‌ها با ارکان امت اسلام، عنوان کرد: شعار خادم‌الحرمین که سران سعودی آن را سر می‌دهند شعاری دروغین است چراکه آن‌ها در باطن پیرو کشورهای ستمگر بوده و برای کشتن کودکان و زنان در یمن و سوریه هزینه‌های میلیاردی صرف می‌کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
    5 17
    درود خدا بر ما
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
    19 8
    قربان لبت حاجی بالاخره یکی پیدا شد تحلیل درست بکنه مسئولین از اصلاح طلب و راست طلب مردم رو فتنه گر نامیدند در حالی که ریشه همه فتنه ها خودشونن
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
    2 14
    لطفا تحت تاثیر حزبها نظر ندهید اما حق هم بگویید
    • NL ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
      0 0
      حق سانسور میشه برا منافع خودشون
  • NL ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
    19 1
    دشمن خارجی هیچ غلطی نمیتونه بکنه ولی نارضایتی به حق داخلی هم هست
    • NL ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
      0 0
      سانسورچی خجالت بکش یا پیام رو منتشر کن یا دست تو پیام نبر و منتشر نکن.
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
    16 0
    من فکر می کنم باید این فریادها را شنید. بعضی از این مردمی که با تحصن کنار خیایان ها می خوابند، به نان شبشان محتاجند! زندگی ها دارد متلاشی می شود! من خواهش می کنم از مقامات مسئول در بخش های گوناگون یک مقدار دل بدهند و با توجه بیشتر و یک نگاه عمیق تر.این مشکلی ست که باید حل شود در نهایت این مشکل در همین جمهوری اسلامی بوجود آمده، حالا دائما بیندازیم گردن همدیگر! بالاخره رفته اند از نهادی یک مجوزی گرفته اند و یک نهادی هم موظف بوده که نظارت کند. حالا یکی کوتاهی کرده، یکی اشتباه کرده…! مردم این وسط چه می شوند؟ باید مراعات حال مردم را بکنیم. امیدوارم این حرف را که خواسته این مردم است و مراجعات فراوانی هم هست، این را بشنوند و از کسی که دلسوز آن هاست و می خواهد مسئله را حل کند، انشاالله بشنوند و دل بدهند و پای کار بایستند و زود این مسئله را جمع کنند. خوب نیست در شرایطی که دشمنان می خواهند اساس و موجودیت ما را تحت فشار قرار بدهند و مردم را تحت فشار مضاعف قرار بدهند، اینجور صحنه ها و اینجور اتفاقات در کشور ما مشاهده شود.
  • FR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
    1 25
    خدا را شکر می کنیم به خاطر وجود مراجع با اشراف به مسائل و به روز بودن در معضلات و ناهنجاری های اجتماعی... خدا حفظتان کند
  • FR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
    11 9
    بازم صد رحمت به شرف این یکی.
  • FR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
    4 5
    بازم صد رحمت به شرف این یکی.
  • علی IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
    8 10
    ایا مسئولین دولتی این حق شرعی و قانونی مردم را می بینند یا نه فقط دنبال این هستند که به اغتشاش گران اسیبی نرسد
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
    10 10
    مردم حق اعتراض به همی چیز رو دارن اما به صورت طبیعی و درست نه اسلحه
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
    9 5
    آفرین
  • NL ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
    0 1
    دولت روحانی . عامل اصلی مشکلات مردم است
  • کارشناس IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
    1 0
    کسانیکه خودی بودند و با فتنه انگیزی و صدمه زدن به بیت المال و اموال مردم ، جواب ملت را سرکوب کردند . فکر نکنید همه ملت مثل یک عده ، نفهم هستند .
  • سربدار NL ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
    1 0
    درود بر نشانه خدا حاج آقا نوری همدانی خداوند سایه شما را از سر مردم ما کم نکنه خداوند پشت و پناهتان باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس