اثریا.jpg

با پاکسازی های صورت گرفته، فاصله نیروهای مقاومت از شهرک راهبردی سنجار تا فرودگاه نظامی «ابوالظهور» حدود ۱۸ کیلومتر شده است.

به گزارش مشرق؛ نیروهای سوری و مقاومت مستقر در محور شمالی شهرک «ابودالی» واقع در جنوب استان ادلب در ادامه عملیات خود علیه مواضع ترورست های «جبهه النصره و جیش العزه» موفق شدند ابتدا شهرک های غربی «سنجار» به نام های «کفریا، متوسطه و خیاره» را به طور کامل آزاد کردند و سپس به سراغ شهرک راهبردی «سنجار» بروند و دقایقی قبل توانستند بعد از درگیری حدود ۴ ساعته این شهرک راهبردی را نیز به طور کامل آزاد کنند.

با پاکسازی های صورت گرفته، فاصله نیروهای مقاومت از شهرک راهبردی سنجار تا فرودگاه نظامی «ابوالظهور» حدود ۱۸ کیلومتر شده است.

** برای مشاهده بهتر جزییات و اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

شهرک راهبردی سنجار دومین پایگاه و اتاق عملیات جبهه النصره بعداز سقوط ابودالی در جنوب استان ادلب محسوب می گردد.

شهرک راهبردی سنجار در مسیر قطار «دمشق_حلب» واقع شده است و تروریست ها بعد از سقوط ابودالی، این شهرک را به عنوان اتاق عملیات خود در جنوب استان ادلب محسوب  کردند. این شهرک راهبردی همچنین نقطه اتصال جنوب استان حلب و جنوب شرق استان ادلب به مرکز استان ادلب محسوب می گردد.

منابع میدانی اعلام کردند، درگیری ها به شدت در محور شمالی سنجار در مزارع شمالی شهرک و مزارع شمالی سه شهرک و جنوب منطقه «عجاز» در جریان است؛ نیروهای مقاومت قصد دارند با آزادسازی مزارع شمالی مناطق ذکر شده، تروریست ها را به سمت مناطق مرکزی استان ادلب فراری دهند.

نیروهای مقاومت ساعتی قبل همچنین موفق شدند بعد از درگیری های نفس گیر با تروریست ها، مواضع خود را در مناطق «ام هلاهیل و سرجه» و ارتفاع «البغل» واقع در محور جنوب غربی سنجار تثبیت کنند و حدود ۳۰ تروریست را از پای دربیاورند.

از مناطق مرزی شمال استان حماه با جنوب استان ادل خبر می رسد، گروه های تروریستی «جبهه النصره و جیش العزه و ... » بالاخره بعد از حدود دو هفته درگیری با تروریست های داعش توانستند مناطق «حوایس ابن هدایت، حوایس ام جرن، رسم الحمام، الضبیعیه» را مجددا تحت اشغال خود دربیاورند. منابع میدانی اعلام کردند از زمان اغاز درگیری بین داعش با تروریست های جبهه النصره حدود ۴۰۰ تن از دو طرف کشته و زخمی شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
    34 1
    زنده باد نیروهای مقاومت
  • سید IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
    23 1
    انشاالله هر چه زودتر بساط تکفیری ها تو منطقه برچیده شه
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
    8 1
    لطفا مواظب حرمله باشید . نمیدونم چرا مرتبا احساس میکنم در حرمله با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
    0 0
    نباید از شمال سوریه و اشغالگران آمریکایی غافل شد
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
    0 0
    باید بر عراق فشار وارد نمود جلوی ورود کامیونهای سلاح که اردوغان می گوید از خاک عراق برای تروریستهای اسرائیل و آمریکایی فرستاده می شود گرفته شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس