57 نادر طالب زاده

فصل چهارم برنامه ۵۷ با موضوع بررسی آثار منتخب جشنواره مردمی فیلم عمار در دوقسمت به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش مشرق - فصل چهارم برنامه «۵۷» با موضوع بررسی آثار منتخب جشنواره مردمی فیلم عمار در دوقسمت به روی آنتن خواهد رفت. در قسمت اول، نادر طالب‌زاده میزبان محمدحسین نیرومند عضو هیات داوران جشنواره، مهدی نقویان کارگردان مستند «ارثیه پدری» و «خارج از دید»، محمد حسین امانی کارگردان مجموعه داستانی «صداها» و میلاد میرزا باقری، کارگردان مستند «زمستان یورت» می‌شود.

در قسمت دوم این برنامه نیز محمدحسین نیرومند به همراه کارگردانان مجموعه‌های «تلکه»، «پل» و «بعدازظهر» مهمان این برنامه می‌باشند. نادر طالب زاده در این دو قسمت با مهمانان در رابطه با آثارشان صحبت خواهد کرد.

برنامه تلویزیونی«۵۷» کاری از گروه برنامه‌های تلویزیونی مرکز بسیج رسانه ملی است که نادر طالب‌زاده اجرا و سردبیری و رضا جوهرچی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد و با همکاری شبکه پنج سیما تولید و پخش می‌شود.

قسمت اول این فصل، امشب ساعت ۲۰ به روی آنتن شبکه ۵ خواهد رفت و در این برنامه شاهد گفتگوهای صریح نادر طالب‌زاده با چهره‌های شاخص فرهنگی و اجتماعی متناسب با مضمون فصلها هستیم.

«۵۷»  در فصول مختلف در هنگامه مناسبت‌های تاریخ معاصر ایران، تحولات جهان اسلام و مضامین ویژه انقلاب اسلامی، تهیه و تولید می‌شود.

فصل اول این برنامه تلویزیونی با عنوان «رویش در آتش»، فصل دوم با عنوان «انقلابی دیگر...»، فصل سوم با عنوان«بر دامنه آتشفشان» به روی آنتن رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس