کد خبر 817596
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
قتل

رئیس پلیس شهرستان دشتستان گفت: در درگیری خانوادگی، پسری در برازجان پدرش را به قتل رساند.

به گزارش مشرق، سرهنگ سید جواد رضوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برقراری امنیت در شهرستان دشتستان اظهار داشت: این شهرستان با مشارکت مردم و پلیس از مناطق با امنیت پایدار معرفی شده و در این زمینه تمام موارد در شبانه‌روز مورد رصد پلیس قرار دارد.

وی با اشاره به وقوع قتل در پی مشاجره خانوادگی بین پدر و پسر در برازجان تصریح کرد: در پی وقوع آتش سوزی در نیمه شب گذشته در برازجان ماموران انتظامی به همراه تیم‌های آتش‌نشانی به محل یاد شده اعزام شدند.

رئیس پلیس دشتستان با اشاره به اطفاء حریق با تلاش ماموران آتش نشانی بیان کرد: در این حادثه دو نفر مجروح و از منزل مورد حریق به بیرون منتقل شدند که متاسفانه یکی از مصدمان به سبب شدت جراحات فوت کرد.

سرهنگ رضوی با اشاره به بروز اختلاف بین پسر و پدر خبرداد و افزود: با تحقیق و بررسی شواهد و وجود مستندات مشخص شد که بین پدر و فرزند درگیری ایجاد و منجر به قتل پدر شده است.

وی با اشاره به اعتراف قاتل به وقوع جرم مرتکب شده گفت: متهم در صحنه دستگیر شد و پس از انتقال به مقر پلیس در بازجویی به قتل پدر اعتراف کرد. برای بررسی وقوع این قتل، پرونده این حادثه در اختیار پلیس آگاهی دشتستان قرار گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
    0 0
    خیلی خبرتون هم تکراری هست و هم مبهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس