استقلال تراکتورسازی

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال آذربایجان شرقی گفت: قسم می‌خورم حتی یک هوادار استقلال را هم در ورزشگاه یادگار امام تبریز ندیدم.

به گزارش مشرق، محمدرضا تقیون مدیر روابط عمومی هیات فوتبال آذربایجان شرقی درخصوص اینکه مسئولان باشگاه  استقلال و سرمربی این تیم گلایه دارند که اجازه ورود تماشاگران این تیم در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز داده نشده است، گفت: خود من روز گذشته در مقابل درهای ورزشگاه یادگار امام حضور داشتم و انصافاً تماشاگری از استقلال ندیدم. 

وی افزود: از آنجا که قرار بود میهمانان ویژه در این مسابقه حضور پیدا کنند و استاندار و امام جمعه محترم تبریز و نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر در استادیوم حاضر شدند من مقابل درهای ورزشگاه حضور داشتم و حتی یک تماشاگر استقلال را هم ندیدم. ضمن آنکه شما می‌توانید صورتجلسه پیش از مسابقه را از آقای پورهادی یا فتاحی بگیرید که خود مسئولان استقلال اعلام کردند ما هوادار هماهنگ شده برای حضور در ورزشگاه نداریم. 

وی درخصوص اینکه نصرالله عبداللهی سرپرست تیم استقلال ادعا کرده قرار است باشگاه از هیات فوتبال آذربایجان شرقی به خاطر راه ندادن تماشاگران شکایت کند گفت: من بعید می‌دانم آقای عبداللهی چنین اظهارنظری انجام داده باشد چون همه می‌دانند در تبریز تماشاگران فقط برای تیم تراکتورسازی و تشویق این تیم به استادیوم می‌آیند. من خودم بارها به مقابل در ورزشگاه رفته و عبور و مرور تماشاگران را کنترل می‌کردم به همین دلیل حتی یک نفر را هم ندیدم که پشت در ورزشگاه از تماشاگران استقلال باشند و حاضرم روی این موضوع قسم بخورم. تبریز به میهمان‌نوازی معروف است و ما هم به همه میهمانان احترام می‌گذاریم اما اینگونه نیست که نخواهیم تماشاگری را به ورزشگاه راه ندهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
    11 13
    خیلی هم خوب شد ...بی فرهنگی هوادارانتون رو همه دیدن کسی هم نبود بندازین گردنش و مظلوم نمایی کنید بگید تحریکمون کردن
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
    13 5
    مهمان نوازی؟؟؟
  • مجتبی IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
    5 1
    این ها عادت کردن الان چیزی بشه میرن مجلس .. شعارهای نژادپرستانه و بی ادبی و فحاشی به اموات ایا فدراسیون در خواب هست نمیبینه فقط پرسپولیس استقلال باید تنبه و محروم بشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس