کد خبر 817320
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
برافراشتن پرچم فلسطین در آمریکا

یک شهروند فلسطینی در اثر زیر گرفته شدن با اتوبوس اسرائیلی در جاده کمربندی شماره 60 میان قدس و الخلیل و در نزدیکی شهرک خضر واقع در جنوب این استان جان خود را از دست داد.

به گزارش مشرق، یک شهروند فلسطینی اهل روستای «ارطاس» در بیت لحم واقع در جنوب کرانه باختری، در اثر زیر گرفته شدن با اتوبوس «اسرائیلی» در جاده کمربندی شماره 60 میان قدس و الخلیل و در نزدیکی شهرک خضر واقع در جنوب این استان جان خود را از دست داد. بنابر این گزارش، خانواده این شهید اعلام کردند که اتوبوس اسرائیلی به عمد «رامی عیسی خلیل اسعد» (38 ساله) را که در مسیر رفتن به سر زمینش بود، زیر گرفت که در اثر آن مغز وی متلاشی شد و بلافاصله به شهادت رسید.

این خانواده خاطر نشان کرد که رژیم صهیونیستی پس از گذشت 5 ساعت از زیر گرفته شدن فرزندشان، جسد وی را به آنها تحویل داده است و قرار است پیکر وی فردا جمعه پس از اقامه نماز جمعه در زادگاهش در روستای ارطاس واقع در جنوب بیت لحم به خاک سپرده شود. محمد عوض مدیر اورژانس سازمان هلال احمر فلسطین در بیت لحم تصریح کرد که اسعد بلافاصله پس از زیر گرفته شدن با اتوبوس به شهادت رسیده است.

وی متاهل و پدر یک دختربچه بود و یکی از دهها شهید فلسطینی به شمار می رود که در اثر زیر گرفته شدن با خودروهای صهیونیست ها در جاده های کمربندی و خیابان های دیگر جان خودشان را از دست می دهند.

منبع:اعلام الحربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
    11 2
    مرگ بر اسرائیل
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
    10 2
    مرگ بر صهیونیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس