کد خبر 817306
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸
شفر

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت:همین که استقلال به نباختن عادت کرده است نکته بسیار مهمی در تیم شفر محسوب می‌شود.

به گزارش مشرق، ستار همدانی درخصوص دیدار استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: احساس من این است که استقلال در نیمه دوم آنطور که باید و شاید بازی نکرد. به نظرم استقلال باید روان‌تر بازی می‌کرد و نبود جباروف و چشمی در ترکیب استقلال کاملا مشخص بود اما همین که استقلال به نباختن عادت کرده است نکته بسیار مهمی در تیم شفر محسوب می‌شود. 

وی افزود: فرشید باقری مصدوم بود و دو بازیکن هم در خط هافبک نبودند، تنها گزینه شفر امید نورافکن بود و به نظرم او چون بازیکن جوانی است تغییر پست در برخی بازی‌ها ممکن است وی را دچار مشکل کند اما در کل شرایط تیم را مثبت ارزیابی می‌کنم. 

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال درخصوص اینکه این تیم 788 دقیقه گل نخورده است، گفت:این موضوع حاصل کار و تلاش است، از زمانی که شفر آمده شرایط کلی تیم تغییر کرده ولی یک نکته اساسی در تیم مشهود است. اگر استقلال این رکورد را با یک مربی داخلی که بازیکنان را می‌شناخت بدست می‌آورد قطعا اتفاق خیلی مهم و ویژه‌ای محسوب نمی‌شد اما وقتی یک مربی خارجی شناختی از بازیکنان ندارد و با چند جلسه تمرین آنها را می‌شناسد و شرایط را به شکلی پیش می‌برد که تیم در این مدت زیاد گل نمی‌خورد باید این مساله را یک موقعیت بزرگ و ویژه تلقی کرد. شفر ساختار خوب دفاعی ایجاد کرده و همه بازیکنان در کانال‌های مربوطه جاگیری می‌کنند و اجازه نفوذ به حریف را نمی‌‌دهند. 

همدانی در پاسخ به این سوال که با حضور استقلال در رده چهارم جدول این توقع به وجود آمده که این تیم باید حتی به پرسپولیس هم برسد و آیا این توقع زیاده‌خواهی نیست، گفت:  اگر می‌بینید استقلال با شفر به آرامش رسیده و توانسته این مسیر را طی کند به خاطر این است که فضای کار برای او مهیا بوده و اعتقادم بر این است که نباید استقلال را تحت فشار گذاشت. در ابتدا باید کار روحی و روانی در این تیم صورت بگیرد و اگر قرار باشد استقلال را تحت فشار قرار دهیم کار به درستی پیش نمی‌رود اما با پتانسیلی که من در  استقلال و سرمربی‌اش می‌بینم مطمئن باشید این تیم توانایی حضور در رده‌های بالای جدول و مدعی بودن را دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس