هواداران تراکتورسازی

باشگاه تراکتورسازی در آستانه دیدار مقابل استقلال با صدور بیانیه‌ای از هواداران خود درخواست کرد در بازی امروز اخلاق و ادب را رعایت کنند.

به گزارش مشرق، باشگاه تراکتورسازی در آستانه دیدار با استقلال بیانیه‌ای صادر کرد.

بسمه تعالی

تبریز، ادب دیاریمیز
تراکتور افتخاریمیز
 
مسابقه حساس روز جمعه مقابل استقلال تهران با گذشت یک هفته از روز سیاه فوتبال در ورزشگاه آزادی موعدی است برای غیور مردان آذربایجان سرفراز تا در میدان اخلاق و ادب پیروز و سربلند باشند.

اگرچه اتفاقات تلخ مسابقه قبلی و نابخردی هتاکان قلب‌های مردم شریف آذربایجان را به درد آورده اما وقت آن است که به جای تلافی و مقابله به مثل با نشان دادن فرهنگ اصیل و ادب و اخلاق اسلامی الگوی متفاوتی از رفتار هواداران پرشور تراکتورسازی به تصویر بکشیم که در تاریخ فوتبال ایران ماندگار باشد.

هتاکان هفته گذشته مدعی شدند که رفتارهای زشت و غیر قابل توجیه آن روز به تلافی وقایع تبریز بوده اما عدم صحت این دروغ بزرگ را با ارائه تصویری متفاوت از فرهنگ هواداران تراکتورسازی اثبات می‌کنیم!

به یاد داشته باشید که ادب و متانت امروز ما ضربه بزرگی بر پیکره متخلفان بازی هفته گذشته وارد می‌کند و به اثبات می‌رساند که هوادار تراکتور عامل وقوع آن اتفاقات نبوده که این حقیقت موجب تشدید مجازات باشگاه میزبان و خصوصا کانون هواداران این باشگاه خواهد شد.

تردید نکنید که سر دادن شعارهای غیرموجه دست آویز مظلوم نمایی متخلفین هفته گذشته خواهد بود و موضع تراکتورسازی را در این ماجرا به شدت تضعیف می‌کند.

بدون تردید باشگاه تراکتورسازی با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی خود موضوع تشدید مجازات را تا آخرین مرحله پیگیری خواهد کرد، با این وجود از هواداران عزیز انتظار می‌رود که با تشویق تیم محبوب خود و به تصویر کشیدن فرهنگ پرافتخار مردم آذربایجان چهره حقیقی مقصرین و مسببین وقایع بازی هفته گذشته را افشا کنند.

همراه و هم صدا در کنار هم تا اخرین دقیقه تراکتور آذربایجان را تشویق می‌کنیم و همزمان علاوه بر فتح نتیجه بازی و کسب ٣ امتیاز فاتح میدان ادب و اخلاق هستیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
    2 1
    اگر فدراسیون چند سال پیش که تراکتور تو آزادی بازی میکرد جلوی فحاشی ها رو میگرفت کار امروز به اینجا نمیکشید یعنی با شعار علیه ترک ها هواداران تراکتور هم از روی تلافی و مقابل به مثل به خاطر همین شعار خلیج عرب دادند
  • علی IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
    1 2
    فوتبال تبریز دست اندازیبرای تجزیه طلباست که احساسات مردم را برانگیزانند و به اهداف شومشان برسند.
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
    0 0
    واقعاً امروز با فحاشی هواداران بی تربیت تراکتورسازی به قول خودشون: "چهره حقیقی مقصرین و مسببین وقایع بازی هفته گذشته را افشا کردند"!!! حالا باز هم طبق معمول محرومیتی برای اینچنین افراد بی فرهنگی قایل نشید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس